توصیه رتبه 1 کنکور هنر به داوطلبان آزمون سراسری؛ بیشترین مطالعه‌‌ من برای ‌کنکور ‌از کتاب‌های درسی بود

تهران (پانا) - رتبه یک کنکور آزمایشی گروه هنر با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق برای مطالعه دروس کنکور به داوطلبان سال آینده توصیه کرد که زمان مطالعه دروس را به‌درستی تقسیم کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۸۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
توصیه رتبه 1 کنکور هنر به داوطلبان آزمون سراسری؛ بیشترین مطالعه‌‌ من برای ‌کنکور ‌از کتاب‌های درسی بود

کیاناز شاطریان، رتبه یک کنکور گروه آزمایشی هنر از شهر اصفهان با اشاره به قبولی خود در کنکور سراسری سال 1401 به پانا گفت: «اولین تاثیر در قبولی کنکور را مدیون خانواده هستم که تاثیر مهمی در قبولی دانش‌آموزان دارند. در کنار آن مدرسه، آموزش و معلمان نیز بسیار اهمیت دارند. من معلمان خوبی در هنرستان داشتم که بسیار تاثیرگذار بودند به ویژه معلم تاریخ و هنر بسیار پیگیر وضعیت تحصیلی من بود.»

رتبه یک کنکور گروه آزمایشی هنر درباره نحوه مطالعه برای کنکور گفت: «برای تحصیل برنامه‌ریزی داشتم و این برنامه‌ریزی را از طریق مشاوره انجام دادم. بیشتر مطالعه‌ای که برای کنکور انجام دادم از کتاب‌های آموزش‌وپرورش بود زیرا منابع اصلی کنکور بود. در کنار آن هم از کتاب‌های کمک آموزشی و تست استفاده می‌کردم.»

وی افزود: در طول دوران مطالعه برای کنکور سعی کردم برنامه متعادلی داشته باشم که نه به خودم سخت بگیرم نه اینکه روزها را به آسانی از دست بدهم. در واقع برنامه‌ای که داشتم تعادل را برای مطالعه برقرار کرد.

شاطریان درخصوص استفاده از کلاس‌های کنکور نیز گفت: «تا حدودی برای بعضی از دروس از کلاس‌های خصوصی استفاده کردم اما معتقدم همه چیز به تلاش دانش‌آموز برمی‌گردد و به اینکه چقدر دانش‌آموز می‌تواند پشتکار داشته باشد. من از خردادماه سال گذشته به‌طور جدی، مطالعه برای کنکور را آغاز کردم و در طول این مدت برنامه‌ریزی دقیقی برای مطالعه دروس داشتم.»

رتبه یک کنکور گروه آزمایشی هنر که به تحصیل در رشته نقاشی و مجسمه‌سازی در دانشگاه تهران علاقه‌مند است، در توصیه به داوطلبان کنکور سال آینده گفت: «از آنجا که کنکور سال آینده تغییراتی دارد، به دانش‌آموزان کنکوری توصیه می‌کنم که اگر به هنر علاقه دارند زمان را به درستی تقسیم کنند چرا که در کنکور هنر تعداد دروس زیاد است و مهم‌ترین مساله برای دانش‌آموز این است که زمان و وقت مطالعه را به‌درستی تقسیم کنند و وقت را فقط برای دروسی که دوست دارند، نگذارند.»

روز گذشته رتبه‌های برتر کنکور 1401 و نتایج اولیه کنکور سراسری اعلام شد. در این آزمون بیش از 157 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

در گروه آزمایشی هنر، تعداد ۱۶۱ هزار و ۳۷۸ داوطلب شرکت کردند که از این میان ۱۱۰ هزار و ۸۲۱ داوطلب زن و ۵۰ هزار و ۵۵۷ داوطلب مرد بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار