سوگواری دانش‌آموزی احلی من العسل 13 مرداد برگزار می‌شود

زنجان ( پانا ) - دهمین سوگواری سراسری «احلی من العسل» همزمان با سراسر کشور، روز پنجشنبه (13 مرداد و مصادف با 6 محرم) در زنجان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۸۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سوگواری دانش‌آموزی احلی من العسل 13 مرداد برگزار می‌شود

این مراسم عزاداری همزمان با سراسر کشور با حضور دانش‌آموزان زنجانی به یاد نوجوان شهید کربلا حضرت قاسم ابن الحسن(ع) برگزار می‌شود.

سوگواری احلی من العسل از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 13 مرداد (مصادف با 6 محرم) در حسینیه اعظم زنجان آغاز می‌شود و همزمان با این مراسم در تمام شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

این مراسم با اجتماع هیات‌های مذهبی دانش‌آموزی پسرانه استان زنجان و با نوای مداحان استانی و مداحان دانش‌آموز و همچنین مدیحه‌سرایی همگانی دانش‌آموزان بوده و به‌صورت زنده از شبکه‌های سراسری و استانی سیما پخش خواهد شد.

حسین میرزایی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص اجتماع عزاداری دانش‌آموزان با عنوان «احلی من العسل» به پانا گفت: این برنامه در مرکز استان و متناظر با آن در مناطق مختلف استان خواهد بود.

وی اظهار کرد: از تشکل‌های دانش‌آموزی انتظار می‌رود که ضمن حضور اعضا در برنامه مرکز استان متناظر با آن به مناطق نیز اعلام کنند تا مراسم خوبی در این روز داشته باشیم.

میرزایی تصریح کرد: این برنامه و سایر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مسئولیت‌پذیری در قالب برنامه‌های مکتبی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار