درملاقات عمومی با بازنشستگان فرهنگی آذربایجان‌ شرقی مطرح شد:

لزوم بهره‌مندی از تجارب بازنشستگان فرهنگی در مسیر رشد و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی با استقبال از بهره‌مندی از تجارب بازنشستگان فرهنگی در مسیر رشد و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت، توجه به تجارب بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش را از رویکردهای اصلی مجموعه اداره کل خواند.

کد مطلب: ۱۲۹۷۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم بهره‌مندی از تجارب بازنشستگان فرهنگی در مسیر رشد و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت

پیرو وعده قبلی ملاقات عمومی با بازنشستگان فرهنگی در دهم هر ماه برای گفتگو و رسیدگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی به مطالبات و درخواست‌های بازنشستگان فرهنگی، طی یک دیدار صمیمی مطالبات و درخواست‌های بازنشستگان فرهنگی در محل باشگاه پیشکسوتان مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا صیادی در این دیدار صمیمی با استقبال از بهره‌مندی از تجارب بازنشستگان فرهنگی در مسیر رشد و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت افزود: توجه به تجارب بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش از رویکردهای اصلی مجموعه اداره کل بوده و برای این مسئله دستورالعمل ویژه ای تدوین خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: تکریم پیشکسوتان و رسیدگی و رفع مشکلات این عزیزان، یکی از اولویت‌های دولت و مجموعه آموزش و پرورش استان است و بر همین اساس دهم هر ماه به ملاقات عمومی بازنشستگان فرهنگی اختصاص داده شده است و این دسته از همکاران می‌توانند بدون وقت قبلی با مراجعه به اداره کل درخواست‌ها و مطالبات خود را پیگیری کنند.

در حاشیه این دیدار صمیمی، حضار به عزاداری امام حسین (ع) پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار