پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش به مناسبت قهرمانی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیامی، قهرمانی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۹۷۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش به مناسبت قهرمانی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران

یوسف نوری در پیام تبریک خود به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران، نوشت:

"باسمه تعالی؛ قهرمانی ارزشمندتیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های نوجوانان جهان، باعث گردید بار دیگر پرچم عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران بر بلندای سکوی افتخار جهانی به اهتزاز درآید.

این بار نیز نوجوانان غیرتمند و دانش‌آموزان مستعد میهن عزیزمان، شایستگی‌های والای خود را با کسب عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان بامیزبانی کشور ایتالیا به اثبات رساندند.

برآنیم تا با لطف و عنایت خداوند و همراهی معلمان عزیز، با عملیاتی نمودن راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر تحصیل، تهذیب، ورزش و توجه به تربیت همه ساحتی در مدارس و نیز تقویت برنامه‌های تربیت‌بدنی آموزشگاهها و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی بعنوان بنیادی‌‌ترین فدراسیون ورزشی، ضمن فراهم نمودن بستر شناسایی و رشد استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان عزیز، فرایند اطمینان بخشی را برای رشد و اعتلای مستمر ورزش کشور در سطوح باشگاهی، ملی و بین‌المللی فراهم نمائیم.

اینجانب ضمن عرض سپاس و قدردانی از تلاش‌های ارزنده دانش‌آموزان ورزشکار، مربیان و معلمان سختکوش آنها، این موفقیت بزرگ و غرور آفرین را به مردم شریف ایران و جامعه بزرگ ورزش و تعلیم و تربیت کشور بویژه مجموعه پرتلاش فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان استمرار موفقیت و سرافرازی ملت عزیزمان را مسئلت می‌نمایم.

یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار