سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان:

پرچم سوادآموزی استان سمنان در کشور، بالاست

سمنان (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد برای سومین سال متوالی، حوزه سوادآموزی استان سمنان رتبه «عالی و شایسته تقدیر» را کسب کرده و به جایگاه سوم کشور دست پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پرچم سوادآموزی استان سمنان در کشور، بالاست

محمد شاه حسینی، از برافراشته بودن پرچم حوزه سوادآموزی استان در سطح کشور و جایگاه سومی آن خبر داد و گفت: براساس اعلام کتبی وزارت آموزش و پرورش، حوزه سوادآموزی استان سمنان برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه «عالی و شایسته تقدیر» شد.

وی اظهار کرد: علیرضا عبدی، معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور، در نامه ای خطاب به سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار و رییس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان سمنان، کسب رتبه «عالی و شایسته تقدیر» مجموعه آموزش و پرورش در حوزه سوادآموزی در سال 1400 را ابلاغ کرد.

وی در این نامه درخواست کرده، عوامل ذی ربط در کسب این موفقیت به نحو شایسته مورد تقدیر قرار گرفته و همچنین به منظور توجیه و تقویت سوادآموزی در گستره استان، دلایل و زمینه های موفقیت عملکرد مورد تحلیل قرار گرفته و برنامه ریزی جامع برای حفظ و ارتقاء آن انجام شود.

گفتنی است؛ در سال 1400، فرآیند ارزیابی و بررسی عملکرد استان ها در حوزه سوادآموزی، در قالب 21 شاخص اختصاصی و 2 شاخص عمومی مدیریت و مشتری مداری انجام شده و استان سمنان در مجموع، در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

همچنین در نامه جداگانه ای که توسط محمد عباسی، معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور به استانداران ابلاغ شده، عملکرد شورای پشتیبانی سوادآموزی 10 استان از جمله استان دین مدار و دانش پژوه سمنان، «بیش از حدانتظار» تشخیص داده شده است.

خبرنگار: فاطمه زهرا تجلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار