مصاف لیورپول و منچسترسیتی در دیدار نهایی جام خیریه

تهران (پانا) - دو تیم لیورپول و منچسترسیتی قرار است امروز در دیدار نهایی جام خیریه به مصاف یکدیگر بروند.

کد مطلب: ۱۲۹۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مصاف لیورپول و منچسترسیتی در دیدار نهایی جام خیریه

به بهانه بازی دو تیم لیورپول و منچسترسبتی که قرار است عصر امروز در دیدار نهایی جام خیریه انگلستان به مصاف یکدیگر بروند نگاهی آماری به این بازی می‌اندازیم‌.

مصدومان و محرومان

آلیسون بکر، کیوین کِلِهر و دیوگو ژوتا قطعاً لیورپول را به‌دلیل مصدومیت در جام‌خیریه همراهی نخواهند کرد. الکس اوکسلید چمبرلین و کونستانتینوس سیمیکاس هم احتمالاً به این بازی نخواهند رسید. تنها مصدوم منچسترسیتی که غیبتش قطعی شده آیمریک لاپورت است.

ترکیب احتمالی دو تیم

لیورپول:

دروازبان آدریان

دفاع ها: آرنولد، کوناته، فان‌دایک، رابرتسون،

هافبک ها: هندرسون، فابینیو، تیاگو،

مهاجمین: صلاح، دیاس و نونیس

منچسترسیتی:

دروازبان: ادرسون

دفاع ها: واکر، دیاس، آکه، کانسلو،

هافبک ها: دبروینه، رودری، سیلوا،

مهاجمین: محرز، گریلیش و هالند

آخرین جدال

شانزدهم آوریل ۲۰۲۲ در دیار نیمه‌نهایی جام‌حذفی انگلیس، لیورپول ۳-۲ منچسترسیتی را شکست داد. کوناته و مانه (۲ مرتبه) برای لیورپول و گریلیش و سیلوا برای سیتی گلزنی کردند.

آمار بازی‌ها

لیورپول ۱۵ مرتبه قهرمان جام‌خیریه انگلیس شده است. آخرین قهرمانی لیورپول به سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد که چلسی را در آن دیدار شکست دادند. آخرین حضورشان در این دیدار هم سال ۲۰۲۰ بود که به آرسنال باختند.

منچسنرسیتی سال گذشته فرصت کسب هفتمین قهرمانی را از دست داد و به لسترسیتی باخت. این تیم که ۶ قهرمانی دارد آخرین مرتبه سال ۲۰۱۹ با شکست لیورپول قهرمان شد.

لیورپول ۳ بازی آخرش مقابل منچسترسیتی را نباخته (یک برد و ۲ تساوی)، در حالی که قبل از آن منچسترسیتی ۳ بازی متوالی را به لیورپول نباخته بود (۲ برد و یک تساوی).

لیورپول و منچسترسیتی ۱۸۸ مرتبه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند. ۸۹ بازی را لیورپول برده و ۴۸ مرتبه منچسترسیتی برنده شده. ۵۱ بازی این دو تیم هم با تساوی خاتمه یافته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار