برگزاری فعالیت‌های تابستانی ایستگاه خنده در رباط کریم

رباط‌کریم (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش شهرستان رباط‌کریم  گفت در راستای برنامه‌های تابستانی برنامه‌ای شاد‌ و مفرح با نام  ایستگاه خنده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری فعالیت‌های تابستانی ایستگاه خنده در رباط کریم

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط کریم با هدف غنی‌سازی اوقات‌فراغت ‌دانش‌آموزان اقدام به برگزاری برنامه‌ای شاد و مفرح با نام ایستگاه‌خنده، کانون‌شادمانی با همکاری آموزشگاه‌های فضیلت و المهدی در شهر جدید پرند با حضور دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم کرد.

این برنامه شاد‌ و‌ مفرح که در جهت غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان دختر متوسطه‌اول و دوم شهر جدید پرند برگزار می‌شود، سعی دارد تا ضمن غنی‌سازی اوقات‌فراغت در محیطی شاداب و جذاب که مطلوب دانش‌آموزان این دوره است به آموزش معارف و مفاهیم اخلاقی، مذهبی و اجتماعی مورد نیاز دانش‌آموزان بپردازد.

گفتنی است ایستگاه‌خنده، کانون‌شادمانی که قرار است تا پایان تابستان میهمان مدارس دخترانه شهر جدید پرند در فاز های ۴ تا ۶ باشد‌، یکی از برنامه‌های ویژه فصل تابستان است که توسط معاونت‌ پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم در این مدارس با رویکرد ایجاد نشاط و شادمانی و در راستای غنی‌سازی اوقات‌فراغت برای دانش‌آموزان دوره‌اول و دوم دبیرستان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است که این معاونت علاوه بر برگزاری ایستگاه خنده، کانون شادمانی برنامه‌های دیگری نظیر اردوهای تفریحی‌، مسابقات ورزشی و کلاس‌های مهارت‌آموزی را برای دانش‌آموزان دختر متوسطه‌اول و دوم شهر جدید پرند در برنامه‌ کاری خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار