معاون آموزش متوسطه آموزش‌و‌‌پرورش شهرستان رباط‌کریم خبرداد:

آغاز ثبت‌نام رشته پخت نان، شیرینی و شکلات در هنرستان‌های شهرستان رباط‌کریم

رباط‌کریم(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم‌، از آغاز رشته تحصیلی جدید با عنوان نان، شیرینی و شکلات در هنرستان‌های این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام رشته پخت نان، شیرینی و شکلات در هنرستان‌های شهرستان رباط‌کریم

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم‌؛ مجید خلج، معاون آموزش متوسطه آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های رباط‌کریم از راه‌اندازی رشته پخت نان، شیرینی و شکلات در هنرستان‌های و شهرستان رباط‌کریم، خبر داد و گفت: این رشته تحصیلی برای اولین بار در هنرستان‌های استان تهران و در شهرستان‌های استان تهران (رباط کریم، ملارد، قرچک و شهر‌ ری) اجرا می‌شود.
معاون آموزش متوسطه با خاطرنشان کردن این مطلب که آموزش نیروی انسانی مورد نیاز این رشته از بین دبیران داوطلب توسط موسسه فردوس ماندگار با همکاری هنرستان گلنان و شرکت گلنان پوراتوس و بیک صنعت صورت می پذیرد، عنوان داشت : شرکت گلنان پوراتوس و بیک صنعت به عنوان دو شرکت که تولید کننده ماشین آلات پخت نان‌های صنعتی می باشند تأمین تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌های این رشته را در آموزشگاه‌های شهرستان‌های (رباط کریم، ملارد، قرچک و شهر ری) استان تهران و همچنین شهرستان رباط‌کریم را برعهده می گیرد.
خلج افزود: رشته تحصیلی نان، شیرینی و شکلات ، از رشته‌های پر هزینه و خوش آتیه می باشد که دانش‌آموزان با دریافت مدرک دیپلم و مهارت و فارغ التحصیلی از هنرستان می توانند وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند.
وی در پایان با اشاره به این مطلب که شرکت گلنان پوراتوس و بیک صنعت در شهرستان‌های (رباط‌کریم، ملارد، قرچک و شهر ری)تجهیز هنرستان‌های این رشته را به عهده گرفته‌اند عنوان داشت : علاوه بر استان تهران در استان‌های دیگری از جمله قزوین، کرمان، شیراز، همدان، خراسان رضوی نیز اقدام به تاسیس هنرستان در این رشته و یا تجهیز آموزشگاه‌های مربوط به آن و آموزش نیروی انسانی از بین دبیران آموزش و پرورش کرده است.
معاون آموزش متوسطه در پایان ضمن ابراز امیدواری کرد که این رشته در هنرستان‌های شهرستان رباط‌کریم مورد استقبال دانش آموزان قرار گیرد عنوان داشت که این رشته فرصت خوبی است برای دانش آموزان که با مهارت آموزی به توانند برای آینده خود فرصت شغلی مناسب فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار