آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد

بهارستان یک (پانا) - صبح امروز آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور این ناحیه صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۲۹۶۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور سعید دهنوئی، معاون پرورشی و فرهنگی، فرامرز تاجیک، رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آیت اصلانی مدیر جدید، مصطفی کلانتری مدیر سابق، شورای معاونین منطقه بهارستان یک و جمعی از همکاران اداری در سالن شهید درهم پور این ناحیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرامرز تاجیک، رییس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل شهرستان‌های استان تهران ضمن اشاره به اهمیت کار تیمی در سازمان آموزش و پرورش، گفت: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و فعالیت‌های بسیار خوبی که منطقه بهارستان یک در این دوره، رقم زد، نتایج زحمات و کار تیمی و گروهی همکاران بهارستانی است و لازم است تا قدردان زحمات آنان باشیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مصطفی کلانتری مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان افزود: تا به امروز، مصطفی کلانتری، مدیریت آموزش و پرورش این ناحیه را بر عهده داشت و از تمام توان و پتانسیل خود در جهت خدمت به منطقه استفاده کرد تا بتواند به راحتی نیز در اختیار دانش‌آموزان و فرهنگیان این منطقه قرار گیرد.

او تاکید کرد: امید است تا مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه بهارستان یک، نیز بتواند از توانمندی و پتانسیل درون سازمانی و برون سازمانی این ناحیه، بهره ببرد و روال موفقیت‌های این منطقه ادامه پیدا کند.

لازم به ذکر است در این مراسم، آیت اصلانی به عنوان «سرپرست جدید آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان » منصوب و معرفی شد و از زحمات و تلاش‌های مصطفی کلانتری، مدیر سابق این ناحیه، قدردانی به عمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار