معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

حضور گسترده و آگاهانه مردم در نماز جمعه مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی است 

یاسوج(پانا) - معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد حضور گسترده و آگاهانه مردم در نماز جمعه مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی است و باید این فریضه عبادی والهی همواره پرشور برگزار شود. 

کد مطلب: ۱۲۹۶۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور گسترده و آگاهانه مردم در نماز جمعه مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی است 

ایمان سبحان نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش استان با اشاره به برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور گفت: نماز جمعه کانون محبت وبرادری است که دل‌های انسانهای موحد را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: نماز جمعه فریضه ای الهی برای گسترش تقوا و روح دینی در بین مردم می باشد که به دژ مستحکم انقلاب و نظام تبدیل شده است.

سبحانی گفت: باید به کمیت و کیفیت کار توجه کرد و به دنبال جذب جوانان و تقویت برنامه های نماز جمعه به عنوان پایگاه عظیم الهی باشیم.

معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر شرکت دست جمعی فرهنگیان در اقصی نقاط استان در نماز جمعه این هفته به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه گفت: اقامه نمازجمعه در سال‌های پس از انقلاب در واقع از نشانه‌های اقتدار و عظمت نظام مقدس اسلامی است و این اقتدار همواره باید حفظ شود.

خبرنگار: محمد صادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار