آغاز به‌کار فعالیت‌های تابستانی شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۱۴

تهران(پانا) - آئین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی و نشست فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و اوقات فراغت شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۱۴ با رویکرد ایجاد تعاملات گسترده و بهره‌مندی مشترک از ظرفیت‌های نهادهای آموزشی و فرهنگی با هدف احیای پایگاه‌های فراغتی و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه ۱۴ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار فعالیت‌های تابستانی شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۱۴

این مراسم با حضور قاسم بیانی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور؛ شهردار منطقه و جمعی از مسئولان شهرداری و آموزش و پرورش در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان بر مبنای ساحت های شش گانه سند تحول، در کانون فرهنگی و تربیتی امید منطقه ۱۴ برگزار شد.

این ایین، همزمان با آغاز فعالیت‌های تابستانه کانون های فرهنگی تربیتی شهر تهران به منظور جذب جوانان و نوجوانان به پایگاه های تابستانی، شناسایی، پرورش استعدادها، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی دانش آموزان با رویکرد ایجاد تعاملات گسترده و بهره‌مندی مشترک از ظرفیت های نهادهای آموزشی و فرهنگی، با نگاه به ایجاد تمدن نوین اسلامی، تقویت و آشنایی با هویت ملی، معرفی الگو ها (شخصیت ها، شهدا) و فراگیری حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، هنری و مذهبی و امید آفرینی در بین دانش آموزان برگزار شد.

فعالیت‌های اوقات فراغت تابستانی در پایگاه‌های آموزش و پرورش با مشارکت شهرداری منطقه ۱۴ با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان انجام می‌شود. در این راستا مدیریت منابع، تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی پایگاه های تابستانی با هدف توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات در بین دانش‌آموزان، با مسئولیت یکی از پایگاه‌های فعال انجام می شود.

با توجه به اینکه فعالیت‌های تابستانی توسط پایگاه‌های منتخب انجام می‌شود، برای هر پایگاه تعدادی کلاس تعریف شده است‌ تا خانواده‌ها و دانش آموزان بتوانند از این بستر براساس توان و موقعیت مکان و مالی خود بهره‌مند شوند.

گفتنی است آموزش و پرورش و شهرداری منطقه ۱۴، با تمام ظرفیت خود آماده ارائه خدمات به دانش آموزان و اولیای آنان در ایام تابستان هستند. در این فرصت، فراغت دانش آموزان ضمن استفاده مفید از این زمان، انس و الفت بیشتری با فضای آموزشگاه ها پیدا خواهد کرد.

دانش آموز خبرنگار؛ عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار