کار فرهنگی را باید از کودک و نوجوان آغاز کرد

شهرکرد (پانا) _ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: کار فرهنگی را باید از کودک و نوجوان آغاز کرد تا در وجودشان نهادینه شود.

کد مطلب: ۱۳۹۱۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کار فرهنگی را باید از کودک و نوجوان آغاز کرد

اکبر ایازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در شهرکرد گفت: ما به عنوان سازمانی فرهنگی در مرکز استان باید مجموعه‌های آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودک‌ و نوجوان را زیر نظر بگیریم و در همین راستا هر کودک و نوجوانی که در زمینه خاص خودش استعداد دارد را به کار بگیریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که میفرمایند امروز کار فرهنگی را باید با زبان هنر بیان کرد، گفت: استعداد‌هایی که در مجموعه آموزش‌وپرورش کشف می‌شوند با سازمان ما سنخیت دارند و در همین راستا ما به دانش‌آموزان نیاز داریم تا بتوانیم کارها و عملکرد و اهدافمان را با چاشنی هنر به جامعه معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه 220 هزار نفر در شهرکرد ساکن هستند، افزود: برنامه‌های متعدد فرهنگی برای اهالی شهر به خصوص دانش‌آموزان در نظر گرفته شده همچنین با ‌آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری تفاهم نامه‌هایی در این خصوص امضا شده است.

ایازی با اشاره به استعدادهای هنرآموزان در زمینه‌های مختلف خاطرنشان کرد: در مجموعه آموزش‌وپرورش یک نمایشگاه برگزار شد که هنرآموزان ماکت‌های مختلفی آماده کرده بودند و تجلیل از استعداد های برتر در نمایشگاه به عمل آمد همچنین هنرآموزان در زمینه‌های دیگر مثل گویندگی توانایی دارند که از توانایی افراد بهره خواهیم برد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماع و ورزشی گفت: گروه سرودهای دانش‌آموزی در برنامه‌های ما حاضر میشوند و سرودهای ویژه، جامع، کامل و عالی اجرا می‌کردند.

وی افزود: همراه با معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش برنامه‌های متعددی داشتیم مثلا برای اوقات فراقت دانش‌آموزان در تابستان مسابقات ورزشی محلی را برنامه‌ریزی کردیم که این مسابقات در قالب 3 رشته‌ فوتبال گل‌کوچک، بسکتبال و والیبال اجرا می‌شود.

ایازی در پایان در خصوص مسئله‌ حجاب گفت: باید به صورت ویژه به مسئله‌ی حجاب پرداخته شود چرا که اگر حجاب مورد سوء قصد قرار بگیرد دیگر خاک‌ریز اصلی را از دست داده‌ایم و عقب‌نشینی‌های بعدی را هم پیش رو خواهیم داشت.

دانش آموز خبرنگار پانا: شراره حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار