جزئیات دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با سرلشکر موسوی

تهران (پانا) - پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر ظهر امروز با حضور در ستاد مشترک ارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با سرلشکر موسوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر با سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

در این دیدار دکتر پیرحسین کولیوند با تشکر و قدردانی از حمایت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مواقع بحران از امدادرسانی نیروهای هلال احمر، گفت: ارتش با تمام توان همواره در کنار جمعیت هلال احمر بوده و در مسیر امدادرسانی به مناطق دوردست کشور با در اختیار قرار دادن لجستیک خود، گره گشا بود گه است.

وی افزود: امروز هم افزایی و همکاری ارتش و هلال احمر در زمان بروز حوادث می تواند منجر به یاری رسانی بهتر به آسیب دیدگان باشد و هر دو مجموعه نیز در گذشته به خوبی این امر را ثابت کرده اند.

دکتر کولیوند خاطرنشان کرد: امداد هوایی، ترابری، آموزش و امدادرسانی به مردم از جمله حوزه هایی است که جمعیت هلال احمر و ارتش می توانند در این زمینه ها همکاری داشته باشند و هلال احمر نیز این آمادگی را دارد تا با تمام توان در میدان حاضر بوده و گره ای از مشکلات کشور باز کند.

دکتر کولیوند تصریح کرد: یکی دیگر از ظرفیت های منحصربفرد جمعیت هلال احمر، شرکت نساجی هلال است که اقلام امدادی شامل چادر، پتو، ست نجات، اقلام زیستی و لباس های ایمن را تولید می کند که در مواقع بحران و عملیات های میدانی کاربرد فراوانی دارند. امروز هلال احمر این آمادگی را دارد تا با تمام توان نیازهای ارتش را در این حوزه پوشش دهد و با کیفیت ترین اقلام را در اختیار نیروهای عملیاتی ارتش قرار دهد.

همچنین در این دیدار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از تلاش های دکتر کولیوند در ماه های اخیر در جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای هلال احمر با از خودگذشتگی در حوادث اخیر به خوبی در کنار ملت حاضر بوده و در سخت ترین شرایط به آن ها خدمت رسانی کرده اند که شایسته تقدیر است و مشخصا ما نیز مایل به همکاری در زمینه های یاد شده هستیم.

در همین راستا ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز آمادگی این را دارد تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود به هلال احمر در عرصه های مختلف کمک کند تا سطح ارائه خدمات به مردم با هم افزایی ارتقا یابد.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر با توجه به ظرفیت ها و تجربیات خوبی که در حوزه آموزش دارد، می تواند در حوزه آموزش های امدادی و همگانی به خانواده نیروهای ارتش فعال شده و در این زمینه دوره هایی برگزار کند. ارتش نیز با توجه به ضرورت مقوله آموزش، در این حوزه آماده همکاری و در اختیار قرار دادن امکانات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار