مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اجرای طرح پایگاه تابستانه در راستای تثبیت و تعمیق یادگیری است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت یکی از مصادیق اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها در پایگاه تابستانه تثبیت و تعمیق یادگیری است .

کد مطلب: ۱۲۹۵۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح پایگاه تابستانه در راستای تثبیت و تعمیق یادگیری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستا‌های استان تهران مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان گفت: مهم ترین عرصه فعالیت ما در اداره کل، حوزه آموزش ابتدایی است؛ چنانچه با درایت و تدبیر همکاران، حوزه آموزش ابتدایی در مسیر درست و صحیح حرکت کند در حوزه‌های دیگر از جمله متوسطه، پرورشی و تربیتی، استعداد های درخشان و... مشکلی نخواهیم داشت.

وی ضمن اشاره به طرح های اجرایی در حوزه ابتدایی در تابستان بیان کرد: فعالیت رسمی و ثابت در مدارس و کلاس به تنهایی برای تکمیل رسالت اصلی آموزش و پرورش یعنی حرکت به سمت تربیت شش ساحت کافی نیست بلکه باید در فضایی خارج ازکلاس درس و در یک محیط علمی و پویا با همه ارکان تربیتی این مهم را دنبال کنیم که یکی از مصادیق آن اجرای طرح ها و برنامه‌ها در پایگاه تابستانه جهت تثبیت و تعمیق یادگیری است و لذا از همه متخصصان و نخبگان حوزه آموزش ابتدایی دعوت می‌کنیم برای تقویت این پایگاه‌ها اهتمام ورزید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار