مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان:

اردوهای ملی عرصه بازتاب توانمندی دانش آموزان استان است

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان منصوب شد

زاهدان (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از اردوها و مسابقات کشوری بعنوان عرصه ای برای بازتاب توانمندی واقعی دانش آموزان استان نام برد و گفت دانش آموزان سیستان و بلوچستان در اردوها و مسابقات کشوری سفیران فرهنگی استان هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای ملی عرصه بازتاب توانمندی دانش آموزان استان است

جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان به ریاست میرعبدی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
حسنعلی میرعبدی در این جلسه که به منظور برنامه ریزی برای اعزام دانش آموزان برتر پیشتازان استان به دهمین دوره اردوی ملی کشور به میزبانی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: سعی شود که بهترین و شایسته ترین دانش آموزان و نخبگان به این اردو اعزام شوند چرا که آنها نماینده و اعتبار استان هستند.
وی افزود: هرگونه پرداخت هزینه و اعتبار برای برگزاری برنامه‌های اردویی دانش آموزان نوعی سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده کشور است.
وی مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا را از دیگر ظرفیت های سازمان دانش آموزی عنوان کرد و بر استفاده از تجارب و برنامه های دوره های گذشته مجلس دانش آموزی در بحث آموزشی و نقش مشاوره ای به ادارات آموزش و پرورش استان تاکید کرد.
در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات محمود همت که به کسوت بازنشستگی نائل شد، حسین کیخا بعنوان مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان معرفی شد.
وی دارای فوق لیسانس روانشناسی و مشاوره است و پیش از این کارشناس مسئولی مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان را برعهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار