هادی زمانی نژاد:

آموزش و پرورش باید در راستای جهاد تبیین پیشتاز باشد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 در جلسه شورای معاونین بر لزوم اطلاع رسانی و ارتباط موثر تاکید کرد و گفت آموزش و پرورش باید در راستای جهاد تبیین پیشتاز باشد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش باید در راستای جهاد تبیین پیشتاز باشد

شانزدهمین جلسه شورای معاونین منطقه ۴ در سال 1401 با محوریت ثبت نام مدارس، بازدید از روند ثبت نام، وحدت رویه در حوزه روابط عمومی در راستای جهاد تبیین، در اندیشکده تحول برگزار شد.

در ابتدای جلسه هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 ضمن تشکر از زحمات همکاران در ایام ثبت نام مدارس گفت: آموزش و پرورش باید در راستای جهاد تبیین پیشتاز باشد و تبیین عملکردهای آموزش و پرورش و تلاش های جهادی دستگاه تعلیم و تربیت باید از حوزه روابط عمومی اتفاق بیفتد.

وی با تأکید بر اینکه اگر حوزه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی فعال نباشد همه کارهای واحدهای اجرایی آموزش و پرورش مسکوت و ابتر می‌ماند، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در خصوص مسئله تبیین در جامعه تاکید کرده اند و روابط عمومی‌ها در این زمینه نقش و رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند.یکی از کوتاهی‌هایی که متاسفانه بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی صورت گرفته، این‌ است که نتوانسته‌ایم تبیین مناسبی از مجموع عملکرد نظام مدیریتی جمهوری اسلامی عرضه کنیم.

زمانی نژاد ارتباط موثر و اطلاع یابی کارشناس اطلاع رسانی از برنامه های معاونت ها و کارشناسی را در دستور کار قرار دادو گفت:اصولا اطلاع رسانی خوب و درست زمانی اتفاق می افتد که روابط عمومی و مسئولین دوایر در تعامل و هم افزایی باشند و روابط عمومی در جریان امور جاری کارشناسی ها قرار بگیرد و حضور پررنگ داشته باشد.

وی نوع تصور و ذهنیتی که از عملکرد یک سازمان در جامعه ایجاد می شود را وابسته به عملکرد حوزه روابط عمومی سازمان دانست و گفت: روابط عمومی، منافع سازمان از یک سو و از طرف دیگر منافع مخاطبانش (فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان) را در هم ادغام می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار