در راستای مردمی‌سازی مجموعه تعلیم و تربیت انجام شد؛

مجمع نیکوکاران مدرسه‌یار منطقه ۱۱ راه‌اندازی شد

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ از راه‌اندازی مجمع نیکوکاران مدرسه‌یار منطقه با هدف ایجاد فرصتی مناسب در راستای مردمی‌سازی مجموعه تعلیم و تربیت خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مجمع نیکوکاران مدرسه‌یار منطقه ۱۱ راه‌اندازی شد

اولین جلسه مجمع نیکوکاران مدرسه‌یار منطقه ۱۱ با حضور شهریار خواجه صالحانی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ و سایر اعضا برگزار شد.

شهریار خواجه صالحانی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در این جلسه گفت: این مجموعه به صورت کاملاً مردمی و دلی شکل گرفته و از اعضا درخواست می شود که فعالیت مجمع را امری اداری محسوب نکنند بلکه مدیران دلسوز باید تلاش کنند از سرمایه‌های معنوی نیکوکاران در کار خیر ماندگار هزینه کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس سند تحول بنیادین، همه دستگاه‌ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند. تعلیم و تربیت وظیفه همه ارکان جامعه است. از این رو ما باید مشارکت‌های دولتی و غیردولتی را در آموزش و پرورش توسعه و تعمیم دهیم و مدیر عملیاتی مجمع باید با کمک اعضا، اسامی نیکوکاران را به مجمع معرفی کند و بنا بر ضرورت از مدیران مدارس منطقه و نیکوکاران جهت حضور در جلسات دعوت به عمل آورد و برنامه ریزی در راستای حضور نیکوکاران در برنامه های مدارس صورت گیرد.

خواجه صالحانی به هدف تشکیل این مجمع اشاره کرد و گفت: هدف کلی از تشکیل این مجمع ایجاد فرصتی مناسب در راستای مردمی سازی مجموعه تعلیم و تربیت جهت استفاده موثر و اثربخش از ظرفیت ها و سرمایه‌های معنوی برون و درون منطقه‌ای اعم از نهادها، سازمان ها، خیرین، نیکوکاران و ... است تا بتوانیم در رفع مشکلات اجرایی و کاستی های تجهیزاتی و نیز ایجاد چتر حمایتی شایسته برای مربیان و متربیان جامعه هدف قدم برداریم.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در خصوص مصوبات جلسه و چهارچوب اصلی مجمع خاطرنشان کرد: در اولین قدم باید اساسنامه مجمع با اعمال نظر همه اعضا تهیه شود و پس از آن گروه مجازی راه اندازی و از نیکوکاران در این گروه دعوت شود.

وی ضمن اشاره به حضور مستمر در مدارس و کمک به رفع مشکلات و نارسایی های مدرسه تاکید کرد: در جلسات مجمع باید مسائل و مشکلات مدارس که توسط مدیران به صورت کتبی اعلام شده یا توسط اعضاء احصاء شده است بررسی و برای رفع آن کارگشایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار