انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

تهران (پانا) - قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تمدید زمان انتخاب واحد دوره تابستان ۱۴۰۱ این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

اصغر کشت کار با اعلام این خبر گفت: در راستای پاسخگوئی به درخواست واحدهای استانی و مراکز آموزش علمی کاربردی و تسهیل شرایط، زمان انتخاب واحد توسط دانشجویان دانشگاه از ۴ تا ۷ مردادماه سال جاری و ویرایش انتخاب واحد توسط مراکز آموزش علمی کاربردی از ۸ تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

دکتر کشت‌کار با اعلام ضرورت تکریم دانشجویان و انجام به موقع اقدامات و تسریع در انجام فرآیندهای مرتبط با جامعه هدف، گفت: باتوجه به انتخاب واحد ۷۶ درصدی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در دوره تابستان و محدود بودن زمان اجرا، لازم است اهتمام و پیگیری مضاعف از سوی مراکز آموزشی و واحدهای استانی انجام شود.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به تمدید زمان ثبت نمرات دانشجویان نیمسال‌های اول و دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۲۹ تیرماه تا اول مردادماه و اعتراض و رسیدگی به تجدید نظر نمره از دوم تا سوم مردادماه سال جاری اشاره کرد و از مدرسان دانشگاه خواستار تسریع در ثبت نمره برای فراهم شدن شرایط انتخاب واحد دانشجویان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار