ثبت‌نام دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

تهران (پانا) - ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

فرصت ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۱ تا سه شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

متقاضیان باید در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق «دفترچه راهنمای ثبت‌نام» به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند. دفترچه راهنما، همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترس است.

گزینش دانشجو در کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی و با توجه به صلاحیت‌های عمومی متقاضیان با عنایت به ضوابط دانشگاه جامع علمی -کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

اقدامات لازم برای ثبت‌نام‌ در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای

دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش.

آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.

خرید کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ ۷۵۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام.

پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان به مبلغ ۱۲ هزار ریال.

مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.

مسئولیت صحت مندرجات تکمیل شده فرم تقاضانامه به عهده متقاضی خواهد بود.

مندرجات فرم تقاضانامه قابل تغییر نمی‌باشد، بنابراین در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را به ‌کار گیرد.

در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام، پذیرفته‌شدن، حین تحصیل در دانشگاه و ...) مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان کرده یا واجد شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه نیست، از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

متقاضی باید پس از پایان ثبت‌نام الکترونیکی از تمامی صفحات، پرینت تهیه نموده و نزد خود نگهدارد.

یادآوری: دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به ثبت-نام و انتخاب کدرشته محل هستند.

چنانچه متقاضی در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود ولی تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نشود قبولی ایشان لغو و اجازه ثبت‌نام نخواهند داشت.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی

به متقاضیان توصیه می شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه راهنما را تکمیل و سپس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد کنند.

راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و متقاضیان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه کنند.

متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت کنند، در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته شدن، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل وی جلوگیری خواهد شد.

داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، نسبت به دریافت یک نسخه پرینت و نگهداری شماره پرونده ۶ رقمی، کدپیگیری ۱۶ رقمی و تقاضانامه اقدام کنند.

داوطلبان در انتخاب کدرشته‌ محل های انتخابی خود با دقت عمل کنند، زیرا پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح یا جابجایی کدرشته‌ محل ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار