مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تغییر رویکرد برنامه‌های پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران از تجویزی به مشارکتی

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در راستای تغییر رویکرد برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی استان از تجویزی به مشارکتی پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تغییر رویکرد برنامه‌های پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران از تجویزی به مشارکتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در راستای تغییر رویکرد برنامه ها و فعالیت های پرورشی و فرهنگی این استان از تجویزی به مشارکتی پیامی را صادر کرد، که متن این پیام به شرح زیر است:

«هوالعلیم»

چندی قبل با هم از چرخش از برنامه‌ریزی تجویزی به برنامه ریزی مشارکتی گفتیم. از رویکردی جدید و نگاهی متفاوت به برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران.

امیرالمومنین علی(ع) عنایت کردند و توفیق شد در ایام پر برکت دهه ولایت با ایجاد تنوع در محیط تربیت و یادگیری، میزبان سفر تربیتی غدیر باشیم.

عزیزان دانش‌آموزان ما، یک روز با نشاط را در اردوگاه شهید منتظری شهریار گذراندند. از بازی و تفریح شروع کردند و وارد تونل زمانی از جنگ بدر شدند و تا واقعه عظیم غدیرخم ادامه دادند.شور و هیجان و نشاط تربیتی تا قرار گرفتن در متن تاریخ.

این قرار و مدار ادامه دارد...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار