رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس دولتی هستیم

یاسوج (پانا) - رییس اداره روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استفاده از ظرفیت خبرگزاری پانا و جامعه دانش‌آموزی در حوزه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، بیان کرد به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس دولتی هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۴۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس دولتی هستیم

سید ولی موسوی در نخستین نشست‌ هم‌اندیشی با پایگاه‌های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم تحرک و پویایی روابط عمومی‌های مناطق آموزش و پرورش استان در گذشته، اظهار کرد: عرصه فعالیت در روابط عمومی خطیر و مهم است و اکنون با برگزاری جلسات متعدد آموزشی و تعاملی با رسانه ها شاهد رشد و پویایی بیشتر در مجموعه روابط عمومی شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش استان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: ما به دنبال هویت‌بخشی و شناسنامه‌دار کردن خبرنگاران هستیم که در این زمینه برای خبرنگاران فعال حوزه آموزش وپرورش برنامه های متنوعی در طول سال پیش بینی خواهیم کرد.

موسوی با اشاره به اینکه مدارس پس از سپری شدن دو سال درگیری با کرونا شاهد دوران جدیدی هستند، بیان کرد: بدون شک با آغاز سال تحصیلی با چالش‌های جدید و همچنین کمبود تجهیزات و فضای آموزشی رو به رو خواهیم بود که باید با برنامه‌ریزی و مدیریت اصولی از این مشکلات عبور کنیم و در این راستا نیازمند همراهی و همدلی جامعه رسانه‌ای استان هستیم.

وی توجه به ارتقای کیفیت آموزشی را مطالبه عمومی خانواده ها عنوان کرد و گفت: به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس دولتی هستیم‌ تا عدالت آموزشی برای همگان به ویژه اقشار آسیب فراهم شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به انعقاد تفاهم نامه‌ای با دانشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: دوره توانمندسازی معلمان در ۲۳ رشته با حضور و تدریس اساتید دانشگاه یاسوج برای دانش‌افزایی فرهنگیان در مردادماه و شهریورماه برگزار می‌شود.

موسوی با تاکید بر اینکه این سلسله نشست‌ها استمرار خواهد داشت، تصریح کرد: به طور قطع از نقطه نظرات اصحاب رسانه برای ارتقای خدمات و برنامه‌های مجموعه روابط عمومی استفاده کرده و از نقدهای منصفانه و سازنده با آغوش باز استقبال می کنیم.

موسوی از راه‌اندازی اتاق خبر و رسانه به مناسبت روز خبرنگار در این اداره کل خبر داد و افزود: هدف از این مهم تعامل با رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش است.

گفتنی است خبرنگاران پایگاه‌های محلی استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود برای ارتقای کیفیت کاری مجموعه روابط عمومی و آموزش و پرورش استان پرداختند.

دانش آموز خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار