مدیر آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد:

طرح یاوران ولایت نقش موثری در ارتقای ارتباطات اجتماعی دانش‌آموزان دارد

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، بیان کرد طرح یاوران ولایت نقش موثری در افزایش اطلاعات و تقویت ارتباطات اجتماعی دانش‌آموزان دارد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح یاوران ولایت نقش موثری در ارتقای ارتباطات اجتماعی دانش‌آموزان دارد

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست تعاملی با مسئول اقشار سپاه و فرماندهان بسیج دانش‌آموزی، ضمن اشاره به اهمیت نقش طرح یاوران ولایت در تقویت ارتباطات اجتماعی دانش‌آموزان بیان کرد: اجرای گام دوم انقلاب و ایجاد زمینه مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان برای آینده، از اهداف برگزاری دوره یاوران ولایت است.

وی ادامه داد: این طرح، کاری مشترک بین بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش بوده و لازم است برای برگزاری باشکوه این دوره تربیتی در جهت رسیدن به اهداف غایی و ابعاد تربیتی دانش‌‌آموزان، از تمام ظرفیت‌های موجود بهره ببریم.

پشتیبانی و اعزام ۲۵ نفر دانش آموز پسر و ۲۱ دانش‌آموز دختر فرمانده واحد مقاومت پیشگام ویژه مدارس متوسطه دوره دوم به دوره یاوران ولایت استانی در مردادماه به اردوگاه ابعلی، تامین لوازم و پشتیبانی اردوی جهادی طرح هجرت ۳، رنگ‌آمیزی و دیوارنویسی مدارس و برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های تربیتی برای دانش‌آموزان جهادگر در قالب اردوی هجرت ۳ از مصوبات این نشست بود.

همچنین برگزاری جلسات با حضور مدیران مدارس هدف جهت برگزاری کمیته پشتیبانی بسیج در سپاه و طرح‌های اعتلا بسیج در مدارس و برگزاری آن‌ها بصورت ماهانه و منظم، از دیگر موارد برنامه‌ریزی در این نشست تعاملی عنوان شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار