مدیر آموزش و پرورش ملارد:

پیگیری فوری مشکلات دانش‌آموزان مدارس استثنایی از اولویت ویژه‌ای برخوردار است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد ضمن بازدید از فعالیت‌های تابستانی مدارس استثنایی بر پیگیری فوری مشکلات دانش‌آموزان مدارس استثنایی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری فوری مشکلات دانش‌آموزان مدارس استثنایی از اولویت ویژه‌ای برخوردار است

سعید تیموری‌راد در بازدید از فعالیت‌های تابستانی آموزشگاه‌های استثنایی روستایی شهرستان ملارد، با هدف بررسی مشکلات مدارس ثلاث و امام علی(ع) عنوان کرد: دانش‌آموزان این مدارس نیازهای خاصی دارند و پس از بررسی مشکلات آن‌ها لازم است با همکاری نهادهای مختلف و خیرین این مشکلات مرتفع شود.

وی گفت: در این بازدید ضمن اهدای هدایایی از سوی مجمع خیرین به این مدارس، مشکلات اساسی جمع‌بندی شده تا در جهت رفع آنها اقدامات اساسی صورت پذیرد.

تیموری‌راد افزود: ارائه برخی مسائل به شورای آموزش و پرورش، بررسی فضای ساختمانی آموزشگاه ثلاث، مشکلات تجهیزات این مدارس، پیگیری همه‌جانبه ساخت آموزشگاه 22 کلاسه فنی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مرکز شهرستان، ایجاد پل ارتباطی بین صاحبان صنایع و مدارس فنی استثنایی از جمله مواردی بود که در این بازدید مورد تأکید قرار گرفت.

در این بازدید از فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و کارگاه‌های تثبیت یادگیری آموزشگاه امام علی(ع)، نیز دیدن شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار