معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

اتحاد و همبستگی بین دانش‌آموزان، از آثار برگزاری نماز جماعت در مدارس است

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در نشست تعاملی حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت علاوه بر نقش نماز در کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی،برپایی نماز جماعت در مدارس، عامل اتحاد و همبستگی بین دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد و همبستگی بین دانش‌آموزان، از آثار برگزاری نماز جماعت در مدارس است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در کمیته تعاملی حوزه علمیه و آموزش و پرورش در دفتر امام جمعه به مناسبت دهه ولایت و امامت، ضمن ارائه گزارش از فعالیتهای حوزه نماز آموزش و پرورش ملارد، بیان کرد: اقامه نماز علاوه بر تاثیر مثبت در کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی در میان دانش آموزان، باعث تقویت شخصیت و روحیه صبر در میان آنان می‌شود.

وی افزود: همچنین ایجاد اتحاد و همبستگی میان دانش‌آموزان از آثار مثبت برپایی نماز جماعت در مدارس است که از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

حضرتقلی ادامه داد: امیدواریم با آغاز سال جدید تحصیلی از اول مهرماه امسال اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان با شور و شکوه بیشتری نسبت به سال های قبل برگزار شود.

همچنین حجت‌الاسلام مهدی خوبانی امام جمعه شهرستان ملارد همه ارگان‌ها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف را به همکاری با آموزش و پرورش و اعزام روحانیون توانمند و توسعه بحث نماز در سطح شهرستان فرا خواند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار