امام‌جمعه رودهن:

مفاد واقعه غدیر، تعهد و تخصص در مدیریت است

رودهن (پانا) - امام‌ جمعه رودهن در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کرد غدیر و واقعه غدیر تنها یک روز نیست بلکه یک فرهنگ فرا مذهبی است و مفاد آن اصالت، تعهد و تخصص در مدیریت و یک فرهنگ سعاد‌ آفرین برای افراد و جامعه‌ است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مفاد واقعه غدیر، تعهد و تخصص در مدیریت است

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه گفت: اگر ما می‌خواهیم خودمان را ارزیابی کنیم که به چه میزان پیرو اهل بیت هستیم ملاک ارزیابی خودمان این است که بدانیم چقدر از گناه فاصله داریم و هر چقدر از گناه فاصله داشته باشیم به همین مقدار به پیامبر نزدیک می‌شویم، هیچکس با شعار شیعه پیامبر نمی‌شود بلکه آن اعمال درست است که ما را پیرو راستین پیامبر می‌کند .

وی افزود: ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان به فرمان امام (ره) است، شورای نگهبان از میوه‌های درخت پرثمر انقلاب اسلامی است که از اسلامیت و جمهوریت نظام صیانت می کند؛ شورای نگهبان به عنوان سد محکمی در طول دوران های مختلفی با وجود هجمه‌های که پیش رویش وجود داشته اما نقش تعیین‌کننده‌ای در جمهوریت نظام داشته است.

حسینی همچنین اظهار کرد: ۱۸ ذی‌الحجه روز مبارک عید غدیر است؛ روزی که امیرالمومنین با دستور خدا به عنوان جانشین بر حق رسول خدا برای امامت و رهبری بعد از پیامبر انتخاب شد، اینکه تنها کسانی که لیاقت و شایستگی دارند می توانند جامعه اسلامی را اداره کنند، این مدیریت شایسته کسی هست که هم شایستگی علمی و عملی داشته باشد و هم از تعهد و تخصص کافی برخوردار باشد.

امام جمعه رودهن در ادامه همچنین تصریح کرد: دو نهاد تامین اجتماعی و بهزیستی از نهادهای خدمت‌رسان کشور هستند که زحمات زیادی را متحمل می‌شوند، از کارکنان این سازمان ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۷ تیر سالروز تاسیس نیروی انتظامی است که از اقشار زحمت‌کش و مفید برای جامعه هستند، امنیت ما مدیون زحمات شبانه‌روزی نیروی امنیتی و انتظامی است. پلیس باید اقتدارش حفظ شود مبادا با یکسری قوانین انگیزه پلیس ما گرفته بشود، همچنین در مسایل معیشتی هم باید به این قشر توجه ویژه ای شود.

خبرنگار: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار