مدیر سرای روزنامه نگاران استان همدان:

دومین جشنواره فصلی مطبوعات همدان مهرماه برگزار می شود

خبرگزاری پانا: مدیر سرای روزنامه نگاران استان همدان از برگزاری دومین جشنواره فصلی مطبوعات استان در مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد گلمحمدی گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش فرهنگی مطبوعات در معرض و دفاع از ارزش ها و آرمان های مورد قبول امت انقلابی و بالا بردن سطح آگاهی و معرفی آنها در سالی که مزین به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، برگزاری این جشنواره مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در طول سال به طور فصلی و در چهار نوبت برگزار خواهد شد، افزود: بخش های اصلی جشنواره شامل مطبوعات محلی، دفاتر نمایندگی، خبرگزاری ها و سرپرستی های روزنامه های سراسری است.

گلمحمدی ادامه داد: آثار ارسالی به این جشنواره با موضوع حماسه سیاسی و اقتصادی، بصیرت افزایی و دفع فتنه، ایثار و شهادت، خانواده و پیشگیری از اعتیاد به صورت ویژه بررسی خواهد شد.

وی تأکید کرد: در مرحله مقدماتی و توسط داوران استانی و با نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر سرای روزنامه نگاران استان همدان در هر فصل و هر کدام از گرایش ها و رشته های اعلام شده 10 اثر انتخاب و برای داوری نهایی سرای روزنامه نگاران ایران ارسال خواهد شد و در نهایت در مرحله نهایی و توسط داوران مرکز در هر فصل و هر کدام از گرایش ها و رشته های اعلام شده آثار برتر انتخاب، معرفی و تجلیل می شوند.

گلمحمدیتیتر، گفتگو، گزارش خبری و گزارش، سرمقاله، مقاله، یادداشت، عکس و صفحه آرایی را از جمله گرایش ها و رشته های این جشنواره اعلام کرد.

5 مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار