معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مجلس دانش‌آموزی جامعه‌پذیری، مشارکت جویی و مشورت طلبی را به دانش‌آموزان می‌آموزد

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد مجلس دانش‌آموزی جامعه‌پذیری، مشارکت‌جویی و مشورت‌طلبی را به دانش‌آموزانی می‌آموزد که لازم است در جوانی به روحیه خودباوری برسند.

کد مطلب: ۱۲۹۳۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی جامعه‌پذیری، مشارکت جویی و مشورت طلبی را به دانش‌آموزان می‌آموزد

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از فرصت های طلایی که در اختیار شما قرار داده شده به خوبی استفاده کنید.

وی ادامه داد: مجلس دانش آموزی شما را برای رسیدن به آینده ای درخشان نزدیک می کند و تمرینی برای تحقق اهداف است.

نم نبات، درباره وظیفه نمایندگان مجلس دانش آموزی گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی مسئولیت عظیمی دارند که با برنامه ریزی و تدبیر درست می توانند این مسئولیت عظیم را به سر انجام برسانند.

وی تاکید کرد: یک دانش آموز خبرنگار، پیشتاز و نماینده مجلس دانش‌آموزی، باید مطالبه‌گر باشد و مطالبه‌گری درست را یاد بگیرد.

نم نبات ادامه داد: مجلس دانش آموزی جامعه پذیری، مشارکت‌جویی و مشورت طلبی را به دانش آموزانی می‌آموزد که لازم است در جوانی به روحیه خودباوری برسند.

وی دانش‌آموزان عضو مجلس را مایه مباهات و افتخار استان دانست و گفت: مطالبه‌گری، شفاف سازی، خودباوری، از مهمترین رویکردهای مجلس دانش‌آموزی است و استان اصفهان از این حیث در کشور الگو و نمونه است.


در ادامه سید احمد بنی لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان مجلس دانش آموزی، خبرنگاران پانا و پیشتازان ظرفیت خوبی برای فرهنگیان هستند و ما به چنین دانش آموزانی به عنوان دبیر و معلم نیاز داریم.

وی در رابطه با استعداد و روابط عمومی بالای دانش آموزان مجلس دانش آموزی گفت: شما ظرفیت خوبی برای دانشگاه فرهنگیان هستید.

میرلوحی کلید واژه اصلی فعالیت دانش‌آموزان در تشکل ها را در تربیت شهروند خوب دانست و گفت: هدف ما اجتماعی کردن دانش آموزان و ساختن شهروندان خوب برای آینده است.

وی در پایان تصریح کرد: مجلس دانش آموزی یک نهاد صنفی مشورتی است که دانش آموزان منتخب به عنوان پل ارتباطی میان دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش عمل می کنند و تلاش می کند رسالت خود را برای رساندن مطالبات خود به گوش مسئولین انجام می دهند.»

دانش آموز خبرنگار: صدیقه خواجه سعیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار