فراخوان جذب نیروی مامور علاقه‌مند به خدمت در سازمان دانش‌آموزی فارس 

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از جذب فرهنگیان علاقه‌مند و متخصص به خدمت در این سازمان در قالب نیروهای مامور برای سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان جذب نیروی مامور علاقه‌مند به خدمت در سازمان دانش‌آموزی فارس 

مرتضی کریمی با اعلام این خبر گفت: در راستای پیشبرد هر چه بیشتر ماموریت سازمان دانش‌آموزی در زمینه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و اهمیت این موضوع در تحقق اهداف مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه مهندسی فرهنگی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، این سازمان بنا دارد با شناسایی نیروهای متخصص و توانمند شاغل در آموزش و پرورش استان فارس و جذب به صورت مامور برای سال تحصیلی 1402-1401، گستره فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

وی ادامه داد: فرهنگیان علاقمند و متقاضی تا پایان وقت اداری روز 23 تیرماه مهلت دارند با مراجعه به ایفرم مربوطه و ثبت اطلاعات و رزومه خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گفته کریمی، متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه نمون‌برگ هوشمند آموزش‌ و پرورش فارس (ایفرم) شماره ۷۳۷۴ به نشانی https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/7374 و بارگزاری رزومه خود اقدام کنند؛ دعوت به مصاحبه پس از بررسی اطلاعات اولیه توسط کارگروه‌های تخصصی سازمان دانش آموزی استان فارس انجام خواهد شد.

خبرنگار: سیده مریم ترابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار