راه یابی دانش آموز نیشابوری به مسابقات کشوری خبرنگاری جشنواره فرهنگی هنری فردا

نیشابور(پانا) - دانش‌آموز هنرستان فلسطین نیشابور با کسب رتبه اول استان در مسابقات خبرنگاری و خبرنویسی جشنواره فرهنگی هنری فردا به مسابقات کشوری راه یافت.

کد مطلب: ۱۲۹۲۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی دانش آموز نیشابوری به مسابقات کشوری خبرنگاری جشنواره فرهنگی هنری فردا

سیما خاکساری دانش آموز افتخار آفرین دبیرستان دخترانه هنرستان فلسطین‌نیشابور در گفت و گو با پانا گفت: سال گذشته در اولین دوره مسابقات خبرنگاری جشنواره فرهنگی هنری فردا بخش کانون ها شرکت کردم که موفق به کسب مقام اول شهرستان و مقام دوم استان خراسان رضوی شدم.

وی افزود: امسال دومین سالی است که در این جشنواره شرکت کردم که به لطف خدا توانستم مقام اول استان خراسان رضوی را کسب کرده و به مسابقات کشوری راه پیدا کنم.

خاکساری هدف از ورود به عرصه خبرنگاری را افزایش روابط اجتماعی خود عنوان کرد و ادامه داد: دوست دارم بتوانم روابط اجتماعی خوبی در جامعه با همسالان خود داشته باشم.

دانش آموز هنرستان فلسطین انگیزه خود از فعالیت در حرفه خبرنگاری را بیان کرد : دوست دارم دغدغه ی همشهریانم را به گوش مسئولان برسانم.

وی اظهار داشت: بهترین مشوق من در این عرصه خانم سعادتی و جناب آقای دستجردی، اقای خرمی‌منش، آقای سلیمی و خانم باغشنی و خیلی از خبرنگاران با تجربه نیشابور بودند که با کمک ها و تشویق های آنها توانستم در این حرفه، پیشرفت کنم.

خبرنگار پانا:فاطمه حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار