برگزاری جلسه هماهنگی نهادهای مرتبط با جام جهانی قطر به دعوت وزیر خارجه؛

امیرعبداللهیان: انسجام و همدلی تمامی نهادها برای حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر ضروری است

تهران (پانا) - نشست هماهنگی نهادهای ذیربط مسابقات تیم ملی فوتبال کشور در جام جهانی قطر امروز به دعوت وزیر امور خارجه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
امیرعبداللهیان: انسجام و همدلی تمامی نهادها برای حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر ضروری است

در این نشست، وزیر امور خارجه ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط نهادهای دست اندرکار و با اشاره به مسئولیت معاون اول رئیس جمهور در ارتباط با برنامه حضور جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی قطر، بر آمادگی وزارت امور خارجه جهت ادامه همکاری و تسهیل آماده سازی هرچه بهتر تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال قطر تاکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه شعار «همه با هم برای موفقیت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران» بعنوان شعار اصلی این نشست و تمامی نهادهای ذیربط در امر آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان می باشد، بر ضرورت انسجام و همدلی تمامی نهادهای مرتبط با حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر تاکید کرد.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاشهای دستگاه دیپلماسی کشور در مسیر موفقیت تیم ملی فوتبال، با ارائه آخرین اقدامات انجام شده، بر ضرورت ادامه همکاری همه نهادهای اقتصادی، فرهنگی، استانداری ها و نهادهای انتظامی جهت تسهیل حضور ایرانیان عزیز در استودیوم های ورزشی قطر و تشویق تیم ملی کشورمان تاکید کرد.

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، در سخنان خود، ضرورت توجه به اهمیت نشاط ملی در ارتباط با مسابقات جام جهانی را مورد تاکید قرار داده و نقش رسانه ها و بویژه صدا و سیما در تامین خواسته های مخاطبین مردمی و پوشش شایسته مسابقات جام جهانی را یادآور شد.

در این نشست، سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی نیز گزارشی از آخرین اقدامات مناطق آزاد کیش و قشم جهت پذیرایی و مسافرت گردشگران ایرانی و خارجی به مقصد دوحه و جزایر کیش و قشم ارائه کرد.

در ادامه نشست، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه بعنوان نماینده معرفی شده به طرف قطری در موضوع مسابقات جام جهانی، آخرین اقدامات وزارت امور خارجه در هماهنگی های مربوط به حضور تیم فوتبال و تماشاگران ایرانی در قطر را تشریح کرد.

لازم به ذکر است در این نشست، علاوه بر سجادی، وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، سردار محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی، محمدی زاده، استاندار بوشهر، معاونین وزرای بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، مسکن و شهرسازی و سایر مدیران هواپیمایی، کشتیرانی، فرهنگی، انتظامی حضور داشتند و به بیان آخرین وضعیت حوزه خود و پیشنهادات مورد نظرشان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار