اسماعیلی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

رئیس‌جمهوری مخالف لغو اجراهای سعدآباد است

دیدارهای رؤسای جمهور کشورهای مختلف به‌گونه‌ای تنظیم می‌‎شود که برنامه‌ها بدون حاشیه اجرا شود/ به دنبال تغییر در سازمان سینمایی نیستیم

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهوری مخالف لغو اجراهای سعدآباد است، گفت دیدارهای رؤسای جمهور کشورهای مختلف به‌گونه‌ای تنظیم می‌‎شود که اجراهابدون حاشیه اجرا شود.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهوری مخالف لغو اجراهای سعدآباد است

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری نمایش‌ها و اجراها در سعدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر ما اجراهایی در محوطه سعدآباد داریم که در هفته‌های قبل به دلیل تعدد تردد رؤسای جمهور کشورهای خارجی، بعضاً در برخی شب‌ها اجراها لغو می‌شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهوری مخالف تعطیلی اجراهای سعدآباد است، افزود: این نکته را به رئیس جمهوری عرض کردم ایشان دستور دادند که اولویت با برنامه‌ای است که مردم بلیت آن را خریده‌اند و چند هزار نفر هر شب با ذوق و شوق به سعد آباد می‌آیند، بنابراین دستور دادند برنامه‌ها را طوری تنظیم کنید که حتی یک مورد هم موجب تعطیلی برنامه هنری نشود.

وی بیان کرد: به همین دلیل هفته گذشته که یکی از رؤسای جمهور در تهران بود این مشکل که پیش آمد بلافاصله با همکاری دفتر رئیس جمهوری ساعات کار و ملاقات‌ها را به نحوی تغییر دادند که برنامه بدون حاشیه اجرا شد و مردم هم برنامه‌شان لغو نشد و چندهزار نفر نیز در سعد آباد برنامه را تماشا کردند.

اسماعیلی در خصوص تغییر رئیس سازمان سینمایی کشور نیز گفت: ایشان موضع خوبی در حیطه فعالیت کاری خود دارد و تاکنون عملکرد خوبی داشتند و به دنبال تغییر در این حوزه نیستیم.

وی یکی از برنامه اصلی دولت را توجه به مناطق پیرامونی دانست و گفت: هنرمندان منطقه‌ای بسیاری داریم که مورد توجه رسانه‌ها نیستند، وزارت ارشاد در این دوره به دنبال تقویت این بخش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار