اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا:

سلام فرمانده، گوشه‌ای از قدرت نرم جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید

ما به دانش‌آموزان افتخار می‌کنیم و به آن‌ها دست مریزاد می‌گوییم

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت سلام فرمانده، گوشه‌ای از قدرت نرم و فرهنگ جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید.

کد مطلب: ۱۲۹۷۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سلام فرمانده، گوشه‌ای از قدرت نرم جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید

سرود سلام فرمانده، سرودی ملی مذهبی است که در آن با بیانی شیوا مفاهیمی ارزشی چون اعتقاد به امام زمان(عج)، ولایتمداری، ضرورت پویایی جامعه منتظر، نقش انقلاب اسلامی در زمینه‌سازی ظهور و ترسیم آینده روشن ظهور منجی عالم بشریت در کنار رشادت‌های مدافعان حرم چون سردار سلیمانی ترویج شده است.

سرودی که حضور دانش‌آموزان بر معنویت آن افزود و نمادی از پویایی، دین‌باوری و اخلاص و پیامی برای تمامی آزادی‌خواهان و مشتاقان ظهور شد تا دنیا بداند وجود فضای مجازی و رخنه دشمنان در سطوح مختلف هر چند در ظاهر، انسان‌ها را غرق در لذت‌های دنیوی کرده است اما فطرت انسانی همواره به سمت دست یافتن به مدارج بالایی از معنویت و سعادت گرایش دارد.

محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با پانا در این خصوص، اظهار کرد: «‌سرود سلام فرمانده، نشان‌دهنده قدرتمندی حوزه فرهنگ در جمهوری اسلامی است. سلام فرمانده، گوشه‌ای از قدرت نرم جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید؛ ما به دانش‌آموزان افتخار می‌کنیم و به آنها دست مریزاد می‌گوییم.»

وی افزود: «نویسنده‌ای لبنانی مزاح کرده ‌و گفته بود به قدری ملودی این سرود جذاب است که ما این عبارات را تکرار می‌کنیم گویی شیعه شده‌ایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار