رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

چهلمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی از امروز شروع به کار کرد

تبریز(پانا)- رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از آغاز چهلمبن دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی از امروز خبر داد .

کد مطلب: ۱۲۹۱۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
چهلمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی از امروز شروع به کار کرد

محمد صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت : فرآیند اجرایی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی استان آذربایجان شرقی در بخش آوایی از امروز، ۱۵ تیر ماه به صورت رسمی آغاز شده است.

وی افزود: این مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی به صورت حضوری برگزار خواهد شد که مرحله مقدماتی مسابقات نیز به دو مرحله تقسیم می شود و لذا از یکم تا هفتم تیرماه ما شاهد دریافت آثار حدود ۸۰۰ نفر در رشته های مختلف قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و مداحی بودیم و از امروز هم به مدت ۲ روز شاهد برگزاری مسابقات آنلاین حفظ قرآن کریم از طریق ایجاد ارتباط اسکای رومی با استان‌های سراسر کشور هستیم که از ۷۰۴ نفر آزمون حفظ آنلاین اخذ خواهد شد و در نوع خود یک رویداد کم نظیر از لحاظ تعداد و هم از لحاظ نوع برگزاری مسابقات است.

وی ادامه داد: نفرات برتر دور مقدماتی از دوم تا هشتم مرداد ماه به صورت حضوری که حدود ۴۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ دانش آموز دختر در تبریز برگزار و در مسابقات حاضر خواهند بود.

صادق زاده در پایان خاطر نشان کرده گفت: ما افتخار می کنیم که امسال میزبان برگزیدگان، نخبگان و چهره های منتخب قرآنی دانش آموزی سراسر کشور در شهر اولین ها و تبریز قهرمان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار