مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مدیریت صحیح داشته‌ها خیلی از مشکلات را حل می‌کند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت غدیر و قربان و نکات مثبت این وقایع مهم تاریخی با تاکید بر مدیریت صحیح داشته‌ها از حل شدن تمام مشکلات موجود خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت صحیح داشته‌ها خیلی از مشکلات را حل می‌کند

علیرضا صیادی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بستان آباد، گفت: برای اینکه سرعت پیشرفت آموزشی کشور با دنیا برابر باشد باید طرح و برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، ضرورت تمدن نظام جمهوری اسلامی ایران را در مدیریت اسلامی دانسته است.

صیادی اظهار داشت: نباید به شرایط فعلی قانع باشیم و بایستی حال فعلی را همیشه نقد و بررسی کنیم تا در آینده به پیشرفت مناسبی برسیم‌.

وی از دلسوزی ‌و نگرانی مسئولین شهرستان برای دانش آموزان قدردانی کرد و گفت: مدیری که برای مجموعه و رفع نواقص تلاش کند آن مدیر برای دانش آموزانش دلسوزی میکند.

این مقام مسئول در پایان جلسه جریان عید غدیر را نقطه عطف آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: تفاوت آموزش و پرورش در کشور ما با دنیا همین جاری و ساری بودن بحث ولایت می باشد.

گفتنی است که مدیر کل آموزش و پرورش در این سفر یک روزه از پروژه در حال ساخت باشگاه فرهنگیان بستان آباد، مدرسه خیرساز روستای آبریز، و کلاسهای تثبیت و تعمیق یادگیری منطقه بازدید بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار