نشست هم‌اندیشی مدیران با موضوع پروژه مدرسه تابستان در امیدیه برگزارشد

امیدیه(پانا)- جلسه مدیران شهرستان امیدیه با محوریت طرح جبران و تثبیت و تعمیق یادگیری با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونان و کارشناسان اداره در سالن دبیرستان پسرانه شاهد امام صادق( ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی مدیران با موضوع پروژه مدرسه تابستان در امیدیه برگزارشد

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در جلسه مدیران مقطع ابتدایی از آغاز اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری ویژه دانش آموزان ابتدایی خبر داد.

علیرضا قنواتی در گفت و گو با پانا افزود: این طرح با هدف وضعیت تحصیلی دانش آموزان نیاز به تلاش در ده پایگاه در شهرستان امیدیه برگزار می شود.

وی در ادامه توضیح داد: این طرح شامل کلیه دانش آموزان نیاز به تلاش و قابل قبول منطقه در دروس فارسی، ریاضی،(دوره اول) فارسی، ریاضی و علوم (دوره دوم) است.

وی تاکید کرد: جهت تعمیق یادگیری دانش آموزان خوب و خیلی خوب را هم مدیران مدارس به پایگاه های تعیین شده معرفی کنند.

قنواتی در ادامه خاطرنشان کرد: کلاس ها در دو یا سه روز در هفته برنامه ریزی شده اند و ۱۰ پایگاه هم در مناطق مختلف شهری و روستایی پذیرای دانش آموزان جهت برگزاری کلاسهای این طرح است.

معاون آموزشی آموزش و پرورش امیدیه درپایان با اشاره به اینکه این طرح از تاریخ سیزدهم تیرماه آغاز می شود مدارس طرح دبستان را به شرح زیر اعلام کرد: دبستان آزادی، سوده، شاهد حضرت زینب(س)، ۲۲ بهمن، شهید آلبوشوکه، شهید آلبوغبیش( در امیدیه) دبستان شهید موسوی ویژه دانش آموزان استثنایی (در امیدیه) شهید منوچهر یوسفی محمد مندنی زاده (در شهر میانکوه) و دبستان شهید راشدی آسیاب (در بخش مرکزی روستایی).

لازم به ذکر است مدارس مجری این طرح در روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت، ۸ تا ۱۰/۳۰ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار