مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد:

طرح مدرسه تابستانه در راستای توسعه عدالت آموزشی و تربیتی است

خلیل آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت طرح مدرسه تابستانه، در راستای توسعه عدالت آموزشی و تربیتی و با هدف بهبود و تکمیل فرآیند آموزش، جبران نارسایی‌ها و کاستی‌های آموزشی و تعمیق یادگیری دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۲۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح مدرسه تابستانه در راستای توسعه عدالت آموزشی و تربیتی است

علیرضا برمکی در مراسم افتتاحیه پایگاه کلاس های اوقات فراغت مدرسه محور روستای دهنو با اشاره به اینکه، مدرسه تعطیل می شود، ولی تربیت تعطیل نمی شود، گفت: کلاس های اوقات فراغت در پایگاه تابستانی، استمرار آموزش به دانش آموزان عزیز است و در این پایگاه ها، نسبت به تقویت بنیادهای دینی، اعتقادی دانش آموزان و تربیت دانش آموزانی در تراز نظام مقدس اهتمام و جدیت بعمل می آید.

وی با بیان اینکه ایام تابستان فرصت مناسبی برای جبران نواقصی است که در دوران آموزش های غیرحضوری در وضعیت تحصیلی دانش آموزان پیدا شده، ادامه داد و گفت: طرح مدرسه تابستان، در راستای توسعه عدالت آموزشی و تربیتی و با هدف بهبود و تکمیل فرآیند آموزش، جبران نارسایی ها و کاستی های آموزشی و تعمیق یادگیری دانش آموزان اجرا می شود و باید از این فرصت بهره کامل را برای رشد دانش‌آموزان و جبران عقب ماندگی آنها ببریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد بیان کرد: طرح مدرسه تابستانه در مقطع ابتدایی با هدف حمایت از دانش‌آموزان لازم التوجه، تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش‌آموزان دچار افت تحصیلی و کاهش افت تحصیلی و تکرار پایه اجرایی شده است.

مراسم افتتاحیه پایگاه کلاس های اوقات فراغت مدرسه محور در روستای دهنو با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، فرماندهی سپاه ناحیه خلیل آباد و جمعی از متدین و خانواده معظم شهدا برگزار و در پایگاه تابستانه فاطمیه روستای دهنو افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار