معاون استاندار تهران:

دبیرخانه مسئولیت اجتماعی باید در استانداری تشکیل شود

تهران (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران بر لزوم اولویت بندی آسیب‌های اجتماعی تاکید و اظهار کرد باید در موضوعاتی همچون طلاق اقدامات جدی صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه مسئولیت اجتماعی باید در استانداری تشکیل شود

سید عباس جوهری در مراسم معارفه مرتضی خدمتکار آرانی به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، ضمن اشاره به اهمیت حوزه اجتماعی و فرهنگی و ماموریت های ترسیم شده برای این اداره کل گفت: در شرایط کنونی با تاسیس قرارگاه خدمات اجتماعی به دستور استاندار تهران و تکلیف فرمانداران به تشکیل این قرارگاه در شهرستان ها، اهمیت حوزه اجتماعی بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: نگاه به حوزه اجتماعی نگاه دقیق و علمی است و ریل گذاری مناسب صورت گرفته، در این زمینه ظرفیت های شهرستان های استان تهران ظرفیت خوبی است و دوشنبه هر هفته جلسات قرارگاه خدمات اجتماعی تشکیل می شود.

آسیب های اجتماعی باید اولویت بندی شوند

جوهری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد ساماندهی معتادان در استان تهران تاکید کرد: موضوع معتادان متجاهر به سرانجام مطلوبی می رسد، چراکه هدفگذاری مناسبی برای جمع‌آوری معتادان انجام شده، ضمن اینکه از ظرفیت دستگاه‌های مختلف نیز استفاده می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ساماندهی کودکان کار خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌های مختلف در زمینه کودکان کار را احصا کرد، همچنین آسیب های اجتماعی باید اولویت بندی شوند و در موضوعاتی همچون طلاق اقدامات جدی صورت گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، جوهری سپس با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد گفت: طبق تاکید استاندار تهران دبیرخانه مسئولیت اجتماعی بایستی در استانداری تهران تشکیل شود تا بتوان از ظرفیت اصناف، کارخانه ها، بانک ها و غیره برای پیشبرد اهداف استان استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار