پیام استاندار تهران به‌مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

تهران (پانا) - استاندار تهران در پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۹۱۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار تهران به‌مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

در متن پیام محسن منصوری آمده است: رشد گسترده پدیده شهرنشینی، همراه با نگاه اولویت‌دار دولت به موضوع عمران روستایی بیش از پیش اهمیت نقش، کارکرد و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور را نمایان کرده تا به مدد تلاش و همت کارکنان خدوم این دو نهاد شاهد ارتقاء کمی و کیفی سطح زندگی و توسعه رفاه و آسایش عمومی در مناطق شهری و روستایی باشیم.

رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و امیدآفرینی در میان مردم، می طلبد تا شهرداری‌ها و دهیاری ها بیش از پیش پیگیر رفع مشکلات مردم در مناطق شهری و روستایی باشند. از سوی دیگر اقدام اثرگذار دولت در جهت هدفمندی و مردمی سازی یارانه ها، نقش اثرگذار نهادهای مزبور به منظور تحقق سیاست های دولت را دو چندان می کند.

این پیام می‌افزاید: نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در رفع مشکلات استان تهران به عنوان ام القری جهان اسلام که همواره در امور مختلف الگویی برای کشور می باشد؛ نقش تعیین کننده و غیرقابل انکاری است و باید با تلاش مستمر این نهادها شاهد توسعه و پیشرفت شهرها و روستاهای استان باشیم.

۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» فرصتی مغتنم برای قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، و دهیاری‌ها است، که ضمن گرامیداشت این روز، از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداریها و دهیاری‌های استان تهران تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم و توفیق روز افزودن و سلامتی آنها را از درگاه خداوند متعال آرزومندم. امید که با تلاش و پشتکار شما، شاهد اعتلای شهرها و روستاها استان تهران بوده و در این راستا الگوساز برای کشور و منطقه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار