سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد منصوب شد

یاسوج (پانا) - سیده عاطفه‌سادات مدبرنژاد به سمت سرپرست مدیرکلی امور بانوان استانداری منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد منصوب شد

نادیا صداقت، مدیر کل سابق امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه در روزهای پایانی مسئولیت تلاش کردم خدمت گزاری دلسوز باشم، گفت: بالغ بر 10 روز است که از جریان جابجایی‌ام باخبر شدم و تلاش کردم در این 10 روز از خدمت به مردم دست نکشم و به این خدمت افتخار می کنم.

وی افزود: در مدت خدمتم تلاش کردم تا در سرافرازی جمهوری اسلامی و برطرف کردن مشکلات مردم بکوشم.

صداقت با بیان برخی از خدمات انجام شده توسط امور بانوان و خانواده به زنان استان در مدت مسئولیتش گفت: پیگیری ساخت چهار پارک بانوان در شهرستان های استان ،پیگیری ساخت خوابگاه دختران دیشموک، انعقاد هشت تفاهم نامه آموزشی و اشتغال زایی و معرفی بانوان برای گرفتن تسهیلات بانکی، پیگیری ساخت و حضور زنان در بازارچه صنایع دستی استان، پیگری ایجاد مرکز ناباروری، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین زنان بد سرپرست و بی سرپرست، برگزاری جشن تکلیف دختران، تهیه و اهدای پک نوشت افزار به دانش آموزان دختر، پیگیری قانون حمایت از خانواده و جمعیت در دستگاه های اجرایی، راه اندازی طرح توانمندسازی بانوان جهت اشتغال خانوادگی، ایجاد کارگاه‌های پیشگیری از خودکشی بخشی از فعالیت های من و همکارانم در این مدت بود.

مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان در این نشست با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دولت ابلاغ شده است، گفت: آمارهایی که در استان دارم با توجه به آمار کشوری وضعیت خوبی ندارند و جوانان کمتر توجهی به ازدواج می کنند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت آماری استان در این خصوص مناسب نبوده و باید چاره اندیشی شود، گفت: جمعیت استان با توجه به آخرین سرشماری ۷۱۳ هزار نفر است که تعداد بانوان ازدواج نکرده بالایی در این آمار وجود دارد.

علی شهابی با تاکید بر ضرورت لزوم حل آسیب های اجتماعی و زنان استان گفت: تخصیص اعتبار برای پرداخت به این موضوع ضروری بوده و باید تلاش کرد تا آسیب های اجتماعی استان رفع شود.

ستار هدایت خواه، نماینده اسبق شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ابراز کرد: در بحث خانواده که جزء مقدس‌ترین حوزه ها در دین است متاسفانه با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن، قداست آن شکسته شده است.

هدایت خواه با تاکید بر اینکه جایگاه زن و مادران در برخی دولت‌ها تمسخر و تحقیر شد، گفت: در حل مشکلات خانواده به دو موضوع یکی نگاه به مشکلات خانواده و یکی جامعه باید توجه جدی شود.

در پایان از زحمات سه ساله نادیا صداقت مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار