رسیدگی به مشکلات، خواسته مردم شهرستان بن

بن (پانا) - محمود بهارلویی نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به تشریح مشکلات و کمبودهای موجود در این شهرستان پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۹۰۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به مشکلات، خواسته مردم شهرستان بن

محمود بهارلویی، نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان در ششمین اجلاس این شورا عنوان کرد: مشکل کمبود آب شرب در شهرستان بن و قطعی آن به طور مرتب، موجب نگرانی‌های بسیاری برای مردم شده و چاه‌های حفر شده برای دستیابی به آب و رفع مشکل نیز به دلیل بروز خشکسالی، چندان نتیجه‌ای نداشته و باید تلاش شود مدیریت این موضوع به گونه‌ای باشد که مشکلات ناشی از بحران آبی سال های گذشته تکرار نشود. بنابراین باید با تخصیص اعتبار لازم تکمیل پروژه انتقال آب بن بروجن تسریع شود.

وی همچنین افزود: با توجه به وجود نقاط حادثه خیز در محور بن به لاران، تکمیل طرح‌های راه‌سازی این مسیر از ضروریات است.

بهارلویی تصریح کرد: جهت تکمیل ساختمان فرمانداری، فرهنگسرا، طرح ساخت سالن بحران و زمین چمن و دوومیدانی شهرستان بن و همچنین بازآفرینی بافت‌های فرسوده این شهرستان باید اعتبار لازم اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: اتصال چهار روستای آزادگان، پَهنا، تومانک و لارک به اینترنت پرسرعت و افزایش سهمیه شهرستان بن از تسهیلات مسکن روستایی نیز از ضروریات پیگیری توسط مسئولین است.

بهارلویی با اشاره به وجود کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در برخی مناطق شهرستان بن، افزود: احداث خانه بهداشت بارده، تکمیل پایگاه اورژانس یان چشمه و آزمایشگاه مرکزی در شهرستان بن جزء مطالبات مردم است.

وی تاکید کرد: تخصیص اعتبار جهت احداث زمین چمن مصنوعی، سالن تمرینی چندمنظوره، توسعه پیست اسکی بارده، پیست موتورسواری و احداث خانه جوان و تکمیل سالن ورزشی رزمی، پایگاه قهرمانی گرداب بن و زمین چمن بن جهت رفاه مردم خصوصا جوانان شهرستان ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار