برگزاری جلسه هیأت رئیسه مجلس دانش آموزی استان یزد

یزد (پانا) - مجلس دانش آموزی استان یزد با موضوعیت «بررسی برنامه های تابستانی مجلس» با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان و اعضای هیئت رئیسه دختران و پسران در سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هیأت رئیسه مجلس دانش آموزی استان یزد

منصور کریمی رئیس سازمان دانش‌آموزی در ابتدای این نشست از برنامه‌ها و تلاش‌های اعضای این مجلس قدردانی و برای دستاوردها و آینده بهتر مجلس دانش‌آموزی استان ابراز امیدواری کرد.

در ادامه سید حسین رستگاری رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران استان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کنونی و عملکرد این دوره از مجلس پرداخت.

وی افزود: در راستای فراهم آوردن اوقات فراغتی مفید برای دانش آموزان در تابستان، برنامه و ایده‌های مختلفی از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی، مهارتی و انگیزشی و رویدادهای تفریحی همچون دوچرخه‌سواری و اسکیت از سوی اعضای مجلس مطرح شده که امیدواریم به زودی به مرحله اجرایی برسند.

در ادامه علی ابوطالبی مسئول واحد رسانه مجلس دانش آموزی، از گسترش اعضای این واحد و نیز برگزاری رویداد استعدادیابی برای دانش آموزان خبر داد. وی همچنین در ارتباط با طرح «دانش آموز برای دانش آموز» اظهار کرد: هدف از برگزاری این طرح استفاده از دانش‌آموزان مستعد و بامهارت جهت تدریس به سایر دانش آموزان در زمینه‌های مختلف است.

در انتهای این نشست، برنامه‌ریزی برای بازدید از شورای دانش‌آموزی مدارس استان یزد با تمرکز بر مناطق محروم در راستای ارزیابی و بهبود وضعیت دانش آموزان مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار