رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد در منطقه نیر:

خبرگزاری پانا بهترین اهرم برای پیگیری مطالبات‌ شورا و مجلس‌ دانش‌آموزی است

نیر (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد در جمع منتخبان شورای دانش‌آموزی منطقه نیر، خبرگزاری پانا را به عنوان‌ بهترین اهرم برای پیگیری مطالبات شورا و مجلس‌ دانش‌آموزی عنوان‌ کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا بهترین اهرم برای پیگیری مطالبات‌ شورا و مجلس‌ دانش‌آموزی است

انتخابات مجلس دانش‌آموزی منطقه نیر با حضور محمد ملاباقری، رئیس ‌سازمان دانش‌آموزی استان، مسعود نظمیه، مدیر آموزش وپرورش نیر و جمعی از مسئولین استان و منطقه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسعود نظمیه، مدیریت آموزش و پرورش منطقه به اهمیت جایگاه شورای دانش‌آموزی و منتخبین مجلس دانش‌آموزی پرداخت و عنوان کرد: شما نمایندگان دانش‌آموزان منطقه هستید و نقش بسیار تاثیرگذاری در رفع مسائل و مشکلات مدارس منطقه دارید.

در ادامه‌ محمد ملاباقری، رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد به وظیفه سنگین و مهم منتخبین مجلس دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: شما منتخبین مجلس، نماینده‌ همه دانش‌آموزان منطقه در استان و مشاورین مدیریت آموزش و پرورش منطقه هستید، بنابراین قدر این موقعیت و فرصت را بدانید و برای دوستان خود زحمت بکشید. قطعا برکت آن را در زندگی می‌بینید.

وی در این نشست که از خبرگزاری پانا به عنوان‌ بهترین اهرم برای پیگیری مطالبات شورا و مجلس‌ دانش‌آموزی نام برده بود؛ خواستار فعال شدن خبرگزاری پانا در این منطقه‌ و همکاری متقابل مجموعه‌ آموزش و پرورش و این خبرگزاری مهم شد.

در ادامه مراسم، انتخابات مجلس دانش آموزی در گروه پسران و دختران برگزار شد و در هر کدام از گروه ها به عنوان ۵ نفر برتر مشخص شدند که ۱ نفر به عنوان رییس، ۲ نفر به عنوان نایب رییس، ۱ نفر به عنوان منشی و ۱ نفر به عنوان کارپرداز مشخص شدند.

اهدای جوایز به دانش آموزان حاضر در این برنامه، جلسه رئیس سازمان دانش‌آموزی استان با مدیریت آموزش وپرورش نیر و جلسه‌ مسؤل خبرگزاری پانا استان با مسؤل خبرگزاری پانا نیر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبرنگار: مرضیه زارع رشکوییه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار