اعلام نتایج کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی

تهران (پانا) - هیات داوران هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی که در بوشهر حضور دارند 42 اثر برگزیده مرحله کشوری را معرفی کردند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی

جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با هدف ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس، مکتوب شدن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و اندوخته‌ها، ترغیب و تشویق دبیران به استفاده از روش‌های مختلف، خلاق و فعال یاددهی، یادگیری، بسط و گسترش آن، فراهم کردن ایجاد فضایی شاد و پویا به منظور کشف و شکوفایی استعدادهای نهفته دبیران با تکیه‌ بر کاربست روش‌های تدریس فعال و مؤثر، برگزار شده است.

جشنواره ویژه دبیران درس تفکر و سبک زندگی (معاونین پرورشی و مربیان تربیتی، مشاوران) و در مراحل مدرسه، شهرستان/منطقه برگزار شده است.

درس‌های "سراب" و "سبک‌های ارتباطی ما با دیگران چگونه است؟" در پایه هفتم و درس‌های "خط‌کش" و "مهارت‌های زندگی موفق کدامند؟" در پایه هشتم موضوعات این جشنواره بوده است.

300 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره به میزبانی بوشهر ارسال شده است که پس ازداوری، 42 اثر به عنوان رتبه‌های اول تا سوم و شایسته تقدیر معرفی شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار