اعلام نتایج استانی هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اعلام نتایج استانی هشتمین جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج استانی هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر افزود: هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در راستای توسعه توانمندی‌های حرفه‌ای معلمان و به اشتراک گذاشتن تجارب موفق تدریس درس تفکر و سبک زندگی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای پویای رقابتی، شکوفایی استعداد همکاران و ارائه الگویی مؤثر به دیگر دبیران خواند و بیان کرد: این جشنواره با فراخوان شرکت همه علاقه‌مندانی که تدریس این درس در پایه‌های هفتم و هشتم را داشتند آغاز شد و پس از برگزاری جلسات و کارگاه‌های متعدد توانمندسازی، آثار برگزیده مرحله منطقه ای با توجه به موضوعات تعیین شده، به دبیرخانه استانی ارسال گردید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آثار راه یافته به مرحله استانی، توسط تیم متخصص، داوری و نفرات برگزیده در 4 موضوع درسی به دبیرخانه کشوری جشنواره مستقر در استان بوشهر معرفی شدند.

بهرامی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره، گامی در جهت بهبود عملکرد تدریس همکاران و تغییر در ساختار روش‌های یاددهی،یادگیری مبتنی بر اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش برداشته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با ابراز خرسندی از حضور فعال همکاران اعلام کرد: آیین اختتامیه استانی این جشنواره به زودی برگزار و از برگزیدگان تقدیرخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار