رئیس اداره کتابخانه های عمومی، کاشمر:

علم آموزان، مخاطبین اصلی کتابخانه‌های عمومی کاشمر هستند

کاشمر(پانا)- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشمر گفت استقبال دانش‌آموزان کاشمری از حوزه کتاب‌خوانی، خوب است و مخاطبین اصلی در کتابخانه‌های عمومی بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان هستند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
علم آموزان، مخاطبین اصلی کتابخانه‌های عمومی کاشمر هستند

محمد فیض عارفی در گفت و گو با پانا گفت: کتاب یک شیء کاغذی نیست بلکه کتاب مجموعه هایی از آگاهی و دانایی است و طبیعتاً دانش یک جامعه در موضوعات مختلف هر چقدر افزایش پیدا کند آن جامعه در آینده شرایط بهتری خواهد داشت و در کل می خواهم بگویم، مردم با کتاب خوانی می توانند آینده خوبی برای جامعه خود رقم بزنند.

وی در ادامه اظهار کرد: استقبال دانش آموزان کاشمری از حوزه کتاب خوانی، خوب است و مخاطبین اصلی در کتابخانه های عمومی بیشتر دانش آموزان و دانشجویان هستند امّا انتظار داریم که استقبال دانش آموزان شهرستان در این حوزه پرشور تر باشد.

وی از برنامه های کتابخوانی برای اوقات فراغت دانش آموزان گفت: ما در مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان، هفت کتابخانه عمومی نهادی و پنج کتابخانه عمومی مشارکتی داریم و هر ساله در طول اوقات و فراغت دانش آموزان برنامه فرهنگی همانند جلسات کتابخوانی، خوانش کتاب، معرفی کتاب و دیگر جلساتی که با محوریت کتاب برگزار می شود و آموزشی مانند: خوشنویسی، نقاشی، سفالگری و.... انجام می شود.

دانش آموزان کتاب‌خوان آینده درخشانی دارند

فیض عارفی در پایان توصیه کرد: دانش آموزان اگر کتاب خوان باشند بی شک در آینده، شغل درخشانی دارند و بایستی در هر مشاغلی که به آن علاقمند هستند درباره آن مطالعه داشته باشند تا دانش و آگاهی نسبت به شغل آینده شان افزایش پیدا کند، حتّی دانش آموزان فقط به مطالعات درسی اکتفاء نکنند و همینطور که به کتابخانه های عمومی شهرستان ارتباط برقرار می کنند اهل خواندن باقی کتاب ها بوده تا مهارت های مختلفی در زندگی کسب کنند و مخصوصاً دانش آموزان از این فرصت اوقات و فراغتی که در مدت این سه ماه دارند، تا جایی که می توانند کتاب بخوانند‌.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار