مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

۱۰۴ حوزه امتحانی مجری  برگزاری کنکور سراسری در کهگیلویه و بویراحمد هستند

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت ۱۰۴ حوزه امتحانی در شهرستان‌ها ومناطق برای برگزاری آزمون کنکور سراسری پیش‌بینی شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۴ حوزه امتحانی مجری  برگزاری کنکور سراسری در کهگیلویه و بویراحمد هستند

حسنعلی عزت‌خواه در جلسه ویبنار توجیهی کنکور سراسری آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق که با حضور مسؤلان اجرایی کنکور سراسری برگزار شد گفت: در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۵۹۵۷ نفر دانش آموز در حوزه های تحت پوشش آموزش وپرورش استان در آزمون سراسری شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان کنکور سراسری ۶۷درصد آنان تحت پوشش حوزه های آموزش و پرورش استان هستند گفت: از این تعداد ۶۲درصد زن و ۳۸ درصد مرد می باشند.

عزت خواه افزود: در شهرستان بویراحمد ۳۴ حوزه ،گچساران ۲۶ حوزه ،کهگیلویه ۲۳ حوزه ، بهمئی ۸ حوزه ،چرام ۶ حوزه و در شهرستان لنده ۷ حوزه جهت برگزاری کنکور سراسری توسط آموزش وپرورش پیش بینی شده است که بویراحمد با ۴۶۹۰ نفر بیشترین شرکت کننده و بهمئی با ۷۴۳ نفر کمترین شرکت کننده را دارا هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به خانواده ها اطمینان داد کنکور سراسری با نهایت نظم ، دقت ، حساسیت و سلامت کامل برگزار خواهد شد.

عزت خواه در پایان افزود: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بسیج امکانات و منابع انسانی نهایت تلاش خویش را برای برگزاری مطلوب و سالم کنکور سراسری انجام خواهد داد. در این ویبنار مسؤلان برگزار کننده کنکور در شهرستانها ومناطق دیدگاه‌ها و نظرات خویش را برای هرجه بهتر برگزار شدن این ماراتن علمی بیان کردند.

گفتنی است: آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ از روز ۸ تیرماه شروع و تا ۱۱ تیرماه ادامه‌ خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار