فرماندار ملارد:

تکمیل سالن ورزشی شهید طالقانی ملاردپس از ۱۰ سال

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در جریان حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، گفت پس از ۱۰ سال برای تکمیل سالن ورزشی نیمه کاره شهید طالقانی سرآسیاب از اعتبارات استانی، بودجه تخصیص یافت که براساس وعده داده شده عملیات تکمیل آن طی دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل سالن ورزشی شهید طالقانی  ملاردپس از ۱۰ سال

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی در سفر یک روزه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به همراه معاونین، و بازدید از اماکن و بخش‌های مختلف ورزشی دو بخش ملارد و صفادشت گفت: متاسفانه سرانه ورزشی بخش ملارد نسبت به جمعیت آن از استاندارد تعریف شده فاصله دارد، برای جبران کمبود سرانه‌ها برنامه‌های مختلفی در دستور کار قراردارد.

فرماندار ملارد خاطرنشان کرد: با وجود کاستی‌ها، خوشبختانه شهرستان ملارد یکی از مهدهای استعدادپرور استان و حتی کشور است، ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف در میادین ورزشی در عرصه‌های بین المللی و جهانی خوش درخشیده‌اند و این عزیزان برای کسب افتخارات هر چه بیشتر و بهتر نیاز به حمایت و توسعه امکانات دارند.

کریمی تصریح کرد: بر همین اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان را در جلسات مختلف به مسئولان استانی معرفی کردیم و توانستیم آنان را مجاب کنیم تا نگاه ویژه‌ای در بخش تزریق اعتبارات به این شهرستان داشته باشند.

وی بیان کرد: امروز پس از ۱۰ سال برای تکمیل سالن ورزشی نیمه‌کاره شهید طالقانی سرآسیاب از اعتبارات استانی، بودجه تخصیص یافت که براساس وعده داده شده عملیات تکمیل آن طی دو هفته آینده شروع خواهد شد.

جابر کریمی افزود: تعمیر و تجهیز استخر شهدای اقتدار شهرک طلائیه، ساخت خانه شطرنج، احداث زمین چمن مصنوعی در مارلیک و ساخت سالن ورزشی جدید در بلوار شهید جمور بخش دیگری از این پروژه‌ها است که برای تکمیل و تجهیز این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی اختصاص داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار