رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی البرز:

کار سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه سنجش سلامت به‌درستی اجرا می‌شود

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان البرز درآئین افتتاحیه طرح سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان گفت کارسنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه سنجش سلامت به درستی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۹۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کار سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه سنجش سلامت به‌درستی اجرا می‌شود

طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش از دبستان و بدو ورود به دبستان با حضور مسلم رئیسی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، فرزاد شعبانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، مسئولین اداره بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان، عباس کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و کارشناسان این اداره در دبستان نوبهاران ناحیه یک کرج برگزار شد.

عباس کشاورز رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان البرز افزود: در سنجش نوآموزان 1401 بیش از 300 نفر از عوامل اجرایی این طرح، کار سنجش نوآموزان را در پایگاه سنجش سلامت در سراسر استان انجام خواهند داد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حدو 60 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستان توسط 32 پایگاه در سطح استان مورد سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار می‌گیرند و فعالیت پایگاه های سنجش استان از پنجم تیرماه شروع و تا آخر شهریورماه ادامه خواهد داشت.

کشاورز افزود: مرحله مقدماتی شامل ارزیابی بینایی، ارزیابی شنوایی، گفتاری،‌آمادگی تحصیلی،‌ اندازه گیری توده بدنی، وزن و قد، بهداشت دهان و دندان است. همچنین مرحله تخصصی جهت بررسی دقیق تر بخش دیگری است که در صورت ضرورت و برحسب نوع ارجاع نوآموز به منظور ارزیابی به نیروهای تخصصی جهت معاینات بینایی، شنوایی و... انجام خواهد شد.

در پایان کشاورز با تقدیر و تشکر از تلاش‌های عوامل اجرایی سنجش اظهار کرد: از مسئولان و کارکنان این طرح می‌خواهم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برخورد صحیح با والدین و ایجاد رابطه عاطفی و روانی مناسب با نوآموزان سنجش این عزیزان را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار