ارائه نقش هویتی به دانش‌آموزان در قالب تشکل‌های دانش‌آموزی انجام می‌شود

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در نشست مدرسان سازمان دانش‌آموزی استان گفت ارائه نقش هویتی به دانش‌آموزان در قالب تشکل‌های دانش‌آموزی انجام می‌شود و اگر بتوان به دانش‌آموزان هویت داد به موفقیت می‌رسند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه نقش هویتی به دانش‌آموزان در قالب تشکل‌های دانش‌آموزی انجام می‌شود

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در این جلسه اظهار کرد: یکی از دغدغه های ما در حوزه تربیتی گذر از کار شکلی به کار محتوایی است، بخشنامه ها و جلسات مختلف خواهان کمیت و کار شکلی هستند، اما تربیت باید به سمت کار محتوایی پیش برود.
وی دانش آموز محوری را رویکرد اصلی حوزه پرورشی عنوان کرد و گفت: در آموزش و پرورش همه اجزا فعالیت دارند که برای دانش آموز کاری انجام دهیم، شما مدرسان اقتضائات دانش آموز و نیازهای او را می دانید. فلسفه وجود مربی و مدرس زمانی مشخص می شود که شما پیوند دهنده صف و ستاد باشید.
پورثانی اظهار کرد: وقت ما محدود و رسالت ما بزرگ است، رسالت ما رساندن دانش آموز به حیات طیبه و رشد است و نگاه شما تکلیفی است نه اداری و کارمندی. از هر طرح خوبی که توسط شما و مربیان ارائه می شود و زمینه رشد دانش آموزان را فراهم می‌کند استقبال می‌کنیم. باید در این فرصت محدود دنبال اجرای کارهای عملیاتی باشیم که باعث رشد دانش آموزان شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: ارائه نقش هویتی به دانش آموزان در قالب تشکل های دانش آموزی انجام می شود و اگر توانستیم به دانش آموزان هویت دهیم به موفقیت می رسند. ما باید دانش آموزان را برای ورود به اجتماع آماده کنیم.
حجت رضازاده ،مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: مدرسان از بازوان مهم سازمان دانش آموزی هستند که نقش مهمی در رابطه با جهت دهی و توانمندسازی مربیان سازمان دانش آموزی ایفا می کنند.
وی ادامه داد: مدرسان سازمان دانش آموزی به عنوان حلقه واسط با مربیان پیشتاز در ارتباط هستند. شناسایی مربیان پیشتاز مستعد توسط مدرسان سازمان دانش آموزی و تربیت و آموزش آنها به عنوان مدرس مورد نظر و تاکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار