مرکز دارالقرآن سراج شهرستان کوهرنگ برگزار می‌کند

طرح ملی حفظ قرآن کریم

کوهرنگ(پانا) - مرکز دارالقرآن سراج شهرستان کوهرنگ در نظر دارد در طول ایام تابستان،دوره‌های مجازی حفظ قرآن کریم را برای دانش‌آموزان تمامی شهر ها و روستاها برگزار کند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی حفظ قرآن کریم

مرکز دارالقرآن سراج در شهرستان کوهرنگ و اداره آموزش و پرورش این شهرستان، به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، ترغیب دانش آموزان به حفظ قرآن کریم و ترویج فرهنگ انس با قرآن در بین قشر دانش آموز ،اقدام به برگزاری دوره های مجازی حفظ قرآن کریم با عنوان طرح تسنیم در شبکه شاد کرده است.

علاقه مندان به حفظ قرآن کریم ، حداکثر تا ۱۱ تیر ۱۴۰۱ فرصت دارند با مراجعه به دفتر مرکز دارالقرآن در شهر چلگرد و یا تماس با مدیر مرکز دارالقرآن و مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان،جهت ثبت نام در این دوره ها،اقدام کنند.

مطابق با بخشنامه ارسالی،معاونین و مربیان مدارس نیز می توانند اسامی دانش آموزان حافظ قرآن را که قبلا در فرم اتوماسیون به اداره معرفی کردند،ثبت نام و به دارالقرآن شهرستان ارسال کنند.

شایان ذکر است که دانش آموزانی که در این طرح حضور داشته باشند و عضو دارالقرآن های آموزش و پرورش باشند؛می توانند در سال آینده در مسابقات دانش آموزی حفظ قرآن کریم شرکت کنند.

همچنین در پایان این دوره ها ضمن اعطای مدرک رسمی حفظ قرآن به دانش آموزان شرکت کننده ،برای مروجان طرح نیز تشویقی هایی صادر می شود.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار